Nano sim vs zelf geknipte micro sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net als een aantal anderen, heb ik mijn micro sim verknipt naar het formaat nano sim en werkt alles naar behoren. Nu de meeste providers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nano sim vs zelf geknipte micro sim
Net als een aantal anderen, heb ik mijn micro sim verknipt naar het formaat nano sim en werkt alles naar behoren.
Nu de meeste providers de originele nano sim op voorraad hebben en al dan niet tegen betaling uitleveren (in mijn geval a € 20,00 bij Telfort) rijst bij mij de volgende vraag. Welk voordeel heeft een originele nano sim t.o.v. de verknipte micro sim? Iemand hier een zinnig antwoord op?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een geknipte nano sim, en bij de micro was het het geval dat ik betere ontvangst had met een echte microsim. Heb afentoe weinig streepjes of maar 4 met de geknipte nano. Waarschijnlijk volgende maand even een echte nano sim halen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb al wel een originele nano sim besteld, maar nog geen probleem ontdekt met de verknipte sim.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook mijn microsim tot nanosim geknipt en alles is precies het zelfde als bij mijn iPhone 4. Dus totdat hij problemen gaat veroorzaken zie ik niet in waarom ik een echt zou halen alles werkt naar behoren, is mij te veel moeite voor iets wat al goed werkt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het inderdaad niet gratis, maar veel werk is het nie was een minuutje knippen en klaar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TIP: sim wissel naar nano-sim nog wel activeren via klantenservice | johndoe73 | Vodafone | 3 | 30-09-12 11:56 |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
Micro Sim / Mini Sim vraag | dstollie | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 19:32 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
|
|