Kindle app discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een mogelijkheid om tweemaal een Kindle app te downloaden op je IPad ? Ik heb nl 2 accounts bij Amazon : eentje onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kindle app
Bestaat er een mogelijkheid om tweemaal een Kindle app te downloaden op je IPad ?
Ik heb nl 2 accounts bij Amazon : eentje onder eigen naam bij Amazon.nl en onder mijn zoon's naam bij Amazon.com (is reeds lang gangbaar). Nu wil ik beide Kindle bibliotheken op een en dezelfde IPad hebben. Dus mijn vraag is : Is het mogelijk deze app tweemaal te installeren ? Indien ja, hoe kan mijn eventueel de naam van deze app veranderen zodat ik weet welke wat bevat ? Laatst gewijzigd door Nicky013; 03-02-17 om 18:56. Reden: typefout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het snelle antwoord !
Had het antwoord liever anders gezien, maar tja.......;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat wel via een ander Apple-ID voor een ander land.
Screenshot uploaden lukt niet...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kindle uit de Amerikaanse App Store met mijn Amerikaans Apple ID: Kindle uit de Nederlandse App Store gedownload met het Apple ID van mijn vrouw: De eerste USA versie werd trouwens in de iTunes bibliotheek overschreven door de tweede NL versie. |
|
||||
|
||||
Ik bedoelde softwareVersionBundleId.
De door jou omkaderde bundleVersion is toch het versienummer of het buildnummer? (ik heb zelf altijd moeite om bundleShortVersionString en bundleVersion uit elkaar te houden) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank je.
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe iPhoneAlot het toch voor elkaar kreeg om dezelfde App 2x op 1 iPhone te installeren. |
|
|||
|
|||
Amazon UK en Amazon USA, elk onder een eigen Apple-ID. Overschakelen naar ander Apple-ID met bijbehorende App Store en downloaden wat je zoekt. Bij mij staan de beide apps braaf naast elkaar. Voor updates moet ik weer even naar de betreffende App Store.
|
|
|||
|
|||
Ben ook zeer benieuwd en zal het eens proberen.
Hopelijk ben ik dan niet ALLES kwijt :-( Bedankt voor de reacties. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet er wel bij vermelden dat het zonder VPN-account niet lukt, een lokaal IP-adres is noodzakelijk.
Ik gebruik die apps alleen voor videocontent. |
|
|||
|
|||
Kindle voor video content?
|
|
|||
|
|||
My bad. Ik triggerde op Amazon, niet zozeer op Kindle.
|
|
|||
|
|||
Ergo, terug naar bericht #2:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook de Cloud-reader gebruiken en daar met je andere account inloggen.
|
|||
|
|||
Bedankt !
Cloud-reader kende ik zelfs niet ! :-( |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederlandstalige e-books in Kindle app | lgxmkl1 | iPad algemeen | 9 | 21-08-10 21:36 |
Kindle books | banda25 | iPhone Apps | 0 | 01-01-10 23:53 |
|
|