//

Messenger onder de knop "Meer" in Facebook

Messenger onder de knop "Meer" in Facebook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een Ipad Air2 16gig. Als ze op Facebook is heb je onderaan 4 knoppen, Nieuwsoverzicht, Verzoeken, Meldingen en Meer. Het was altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-17, 18:39
dreumis dreumis is offline
 
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 2
Standaard Messenger onder de knop "Meer" in Facebook

Mijn vrouw heeft een Ipad Air2 16gig. Als ze op Facebook is heb je onderaan 4 knoppen, Nieuwsoverzicht, Verzoeken, Meldingen en Meer. Het was altijd zo, dat als ze op de knop "meer" drukte, Messenger daar bij stond. Helaas na de laatste update naar versie 10.3.2 staat Messenger daar niet meer bij. Hoe krijg ik dit weer voor elkaar?

Groet, Dreumis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-17, 00:41
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Hoi Dreumis,

Bij mijn Facebook app op de iPad staat het Messenger icoon nu bovenaan, links van mijn naam en profielfoto. Is dat bij je vrouw ook het geval?
__________________
Daniel
  #3  
Oud 02-07-17, 06:53
dreumis dreumis is offline
 
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 2
Standaard

Nee, rechtsboven een profielfotootje en haar naam. Daarnaast het pijltje naar beneden voor een submenu en in het midden de bekende balk "Zoek naar personen, plaatsen en dingen" That's it.

Dreumis
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van iPad naar iTunes, geen Archief "knop" Kotter iPad algemeen 4 19-01-13 13:44
Beste manier om een "intro" tekst weer te geven onder bijvoorbeeld een foto Whistler Ontwikkelen voor iOS 2 09-02-12 15:30
iPhone: Alles onder "Installed by Package" Dennissimeau Jailbreak 0 13-03-11 10:59
Ik heb mijn IPHONE 2G perongeluk "gebricked" onder FW 3.1.2 nevsvanlooy iPhone algemeen 13 25-07-10 13:59
"kenteken" app eindelijk werkend onder 3GS MCNO iPhone Apps 5 09-01-10 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.