Messenger onder de knop "Meer" in Facebook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een Ipad Air2 16gig. Als ze op Facebook is heb je onderaan 4 knoppen, Nieuwsoverzicht, Verzoeken, Meldingen en Meer. Het was altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Messenger onder de knop "Meer" in Facebook
Mijn vrouw heeft een Ipad Air2 16gig. Als ze op Facebook is heb je onderaan 4 knoppen, Nieuwsoverzicht, Verzoeken, Meldingen en Meer. Het was altijd zo, dat als ze op de knop "meer" drukte, Messenger daar bij stond. Helaas na de laatste update naar versie 10.3.2 staat Messenger daar niet meer bij. Hoe krijg ik dit weer voor elkaar?
Groet, Dreumis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi Dreumis,
Bij mijn Facebook app op de iPad staat het Messenger icoon nu bovenaan, links van mijn naam en profielfoto. Is dat bij je vrouw ook het geval?
|
|||
|
|||
Nee, rechtsboven een profielfotootje en haar naam. Daarnaast het pijltje naar beneden voor een submenu en in het midden de bekende balk "Zoek naar personen, plaatsen en dingen" That's it.
Dreumis |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek van iPad naar iTunes, geen Archief "knop" | Kotter | iPad algemeen | 4 | 19-01-13 14:44 |
Beste manier om een "intro" tekst weer te geven onder bijvoorbeeld een foto | Whistler | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 09-02-12 16:30 |
iPhone: Alles onder "Installed by Package" | Dennissimeau | Jailbreak | 0 | 13-03-11 11:59 |
Ik heb mijn IPHONE 2G perongeluk "gebricked" onder FW 3.1.2 | nevsvanlooy | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 14:59 |
"kenteken" app eindelijk werkend onder 3GS | MCNO | iPhone Apps | 5 | 09-01-10 14:46 |
|
|