Niet reageren ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 2 lad steeds het laatste stukje slecht blijft vaak hangen. Ook moet ik vaak de app aantoetsen voor hij opent en als hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet reageren ipad2
Mijn iPad 2 lad steeds het laatste stukje slecht blijft vaak hangen. Ook moet ik vaak de app aantoetsen voor hij opent en als hij Dan open is en ik tick ergens op sluiten hij soms de app weer. Heb qua geheugen nog 3 gb over en verwijder altijd geschiedenis. Is er wat Lois of is hij op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uit de matig tot slechte beschrijving en vreemd taalgebruik kan ik niet echt een conclusie trekken.
Hoe oud is de iPad? Wat heb je al geprobeerd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zijtoetsen reageren niet meer na vervanging batterij | twinklecaro | iPhone algemeen | 5 | 28-10-14 11:40 |
Iphone 5s knoppen reageren niet tijdens zware apps | Amathoera | iPhone algemeen | 1 | 30-05-14 11:22 |
ios7 gedownload en itunes reageren imac programma's niet meer | richardjan | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 09:51 |
Probleem oplossen als remote + mic niet meer reageren | jong | iPhone algemeen | 0 | 06-02-10 14:42 |
|
|