melding Inkomend onder Agenda uitzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik verschillende agenda's op mijn IPhone 6s. Ik wil echter maar van één account de vergaderverzoeken te zien krijgen onder het tabje Inkomend onderaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding Inkomend onder Agenda uitzetten
Ik gebruik verschillende agenda's op mijn IPhone 6s. Ik wil echter maar van één account de vergaderverzoeken te zien krijgen onder het tabje Inkomend onderaan het scherm.
Hoe kan ik er voor zorgen de meldingen vanuit de andere agenda's niet in het tab Inkomend te zien krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, inkomend, uitzetten, vergaderverzoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 3G melding: geen simkaart uitzetten | ANW | iPad algemeen | 7 | 16-02-15 21:21 |
melding inkomend bericht bluetooth | hmoll | iPhone algemeen | 1 | 16-03-14 14:47 |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Cydia - melding update uitzetten | belgiumiphone | Jailbreak apps en thema's | 11 | 01-02-10 12:05 |
sms melding bij binnenkomst uitzetten | ferenc | Archief | 10 | 04-09-08 18:56 |
|
|