//

Rare iPad Air

Rare iPad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Vandaag een trotse bezitter van een iPad Air. 2ehands via marktplaats gekocht. iPad ziet er als nieuw uit. Meneer had er 2. Na een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-08-17, 22:44
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Unhappy Rare iPad Air

Hoi,

Vandaag een trotse bezitter van een iPad Air. 2ehands via marktplaats gekocht. iPad ziet er als nieuw uit. Meneer had er 2. Na een korte test sessie hebben mijn zus en ik beide eentje meegenomen. Alles lijkt prima te werken, echter kan mijn iPad de iMessage niet activeren. Dit geldt ook voor FaceTime.

De iPad van mijn zus kan dat wel.

Zal wel lukken na een herstart dacht ik. Helaas, nog steeds niet. Via de Apple coverage site kan jeje iPad controleren op support. Zo gezegd zo gedaan. Nu komt het leuke. Het serienummer wordt niet door Apple herkend. Serienummer wordt 100% goed ingevoerd. Voor de gein het serienummer aan de achterkant van de iPad bekeken. Deze komt niet overeen wat er in algemeen - info staat. Dat is raar, alle iPhones en iPads die ik tot nu toe heb gehad komen de serienummers altijd overeen. Er is dus iets gebeurd met deze iPad. Ik kan wel iPads downloaden en installeren. Ben ook ingelogd in de AppStore.

Iemand dit weleens meegemaakt? Of wat dit kan zijn? Op de iPad zat geen lock op. Alles was ontgrendeld. Voor de zekerheid ook al een restore uitgevoerd, mocht helaas niet baten.

iMessage en FaceTime zijn de enige die niet geactiveerd kunnen worden. Mogelijk nog gekoppeld aan de oude gebruiker?

Alle hulp is welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-17, 22:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iDevices die verkocht worden in de Verenigde Arabische Emiraten en nog een paar van die landen kunnen geen FaceTime en iMessage gebruiken. Allah heeft dat waarschijnlijk verboden.
  #3  
Oud 23-08-17, 23:27
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iDevices die verkocht worden in de Verenigde Arabische Emiraten en nog een paar van die landen kunnen geen FaceTime en iMessage gebruiken. Allah heeft dat waarschijnlijk verboden.
Als ik het goed begrepen heb, hebben die iPads/iPhones niet eens het icoontje 'facetime' die heb ik wel, alleen activatie werkt niet.
  #4  
Oud 24-08-17, 11:53
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Als ik het goed begrepen heb, hebben die iPads/iPhones niet eens het icoontje 'facetime' die heb ik wel, alleen activatie werkt niet.
Volgens mij geeft hij aan dat FaceTime en iMessage niet gebruikt kunnen worden. De icoontjes zullen gewoon aanwezig zijn.
  #5  
Oud 24-08-17, 11:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo is het. Ik heb hier nog een iPhone 5 die ik ooit in Sharjah (bij Etisalat) gekocht heb. Op dat ding is FaceTime en iMessages (zonder jailbreak) onbruikbaar. Schijnt haram te zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPAD beeldscherm rare kleuren/resolutie? johan0477 iPad algemeen 2 07-03-16 08:59
iPad Air 2 rare pop-geluiden markvwijnen iPad algemeen 6 13-05-15 22:45
Rare beeld vervorming bij Ipad egteling iPad algemeen 2 17-11-12 20:05
Rare melding op iPad smooi94 iPad algemeen 12 16-09-12 14:49
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.