ipad en wifi ssid roaming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan een ipad een wifi netwerk aan dat bestaat uit twee ssid's met dezelfde naam.naar het schijnt noemt men dat ssid roaming en hebben ios ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad en Wi-Fi ssid roaming
kan een ipad een Wi-Fi netwerk aan dat bestaat uit twee ssid's met dezelfde naam.naar het schijnt noemt men dat ssid roaming en hebben ios devices daar moeite mee.praktisch gezien gaat het over een telenet modem+Wi-Fi router verbonden met een linksys router die als accespoint functioneert.
ik ben van plan om die opstelling bij mij thuis te installeren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier een roaming WLAN bestaande uit een AirPort Extreme en een AirPort Time Capsule. De AE is de primaire router en de ATC is een bridged router. De SSID zijn op beide routers hetzelfde. ABCDEFG voor 2.4 GHz en ABCDEFG (5 GHz) voor de 5 GHz band.
Dat werkt perfect met alle iPhones en iPads. En uiteraard ook met een paar MacBook Pro. |
|
|||
|
|||
bedankt voor uw antwoord timosha.
ik veronderstel dat uw 2 ssid's op verschillend kanaal zitten? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SSID, IP adres etc weergeven | Merax | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-08-12 15:23 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
geen Wi-Fi wel 3G roaming | clubmemberjohn | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 21-12-10 12:24 |
iPhone vraagt om Roaming bij Wi-Fi? | vongole1 | Wi-Fi | 4 | 10-06-10 14:10 |
ssid uitzetten op computer in relatie met iphone | pieter0000 | Wi-Fi | 2 | 26-07-09 20:04 |
|
|