Configuratie - XXX gaat je iPad automatisch configureren melding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben bezig met Mobile Device Management (AirWatch) en ik wil hiermee een iPad gaan configureren. Zojuist heb ik een nieuwe iPad (zat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Configuratie - XXX gaat je iPad automatisch configureren melding
Beste forumleden,
Ik ben bezig met Mobile Device Management (AirWatch) en ik wil hiermee een iPad gaan configureren. Zojuist heb ik een nieuwe iPad (zat nog in het plastic) gepakt en deze aangezet. Echter krijg ik na het instellen van de taal, land, verbinding en locatie services direct een scherm met "Configuratie". In het midden van het scherm staat de tekst: "XXX (bedrijfsnaam) gaat je iPad automatisch configureren". Daaronder staat "Over configuratie". Als ik op volgende klik, staat er het volgende: Maximum licensed devices already enrolled. Daaronder kan ik een username en password invullen. Heeft iemand enig idee waar deze melding vandaan komt en hoe ik de iPad kan configureren? Deze is namelijk nog niet meegenomen in het MDM verhaal en dus ook niet uitgerold. Ik hoor graag van een van jullie. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die melding komt waarschijnlijk van VMWare AirWatch. Iemand heeft het serienummer van die iPad ingegeven op een MDM server van de Apple Deployment Programs (deploy.apple.com).
|
|
|||
|
|||
Hoi Timosha,
Dat zou wel vreemd zijn aangezien dit een nieuwe iPad is. Kan ik deze verwijderen van de Apple Deployment Programs? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En wat als ik geen toegang heb?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen configuratie hotspot iPad | kolleean | iPad algemeen | 0 | 21-07-17 18:39 |
ipad configuratie vergeten | tim5413 | iPad algemeen | 1 | 25-03-16 20:45 |
Inkomende oproep gaat automatisch over van iPhone naar iPad... | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 1 | 31-01-15 12:11 |
Email iCloud sync op iPhone en iPad met automatisch melding | iJimmy | iCloud | 6 | 18-10-11 21:53 |
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten | smike | Jailbreak | 8 | 01-12-10 18:21 |
|
|