Inkomende oproep gaat automatisch over van iPhone naar iPad... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het steeds vervelend dat als ik in de geburen van de iPad ben, dat de inkomende oproep altijd automatisch naar de iPad gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inkomende oproep gaat automatisch over van iPhone naar iPad...
Ik vind het steeds vervelend dat als ik in de geburen van de iPad ben, dat de inkomende oproep altijd automatisch naar de iPad gaat ipv op mijn iPhone...
Want dan maakt die geen geluid of trilt deze niet Hoe schakel je dit uit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...phone-6-a.html
En als ge de zoekfunctie van het forum gebruikt met het zoekbegrip "continuity handoff" komt ge nog een paar topics tegen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 17:58 |
Inkomende oproep onbekende -> Geblokkeerd | Rangzen | iPhone algemeen | 3 | 01-05-12 21:19 |
Inkomende oproep direct naar mailbox doorgeschakeld! | eviiphone | iPhone algemeen | 7 | 02-12-10 14:40 |
Mogelijkheid om inkomende oproep te blokkeren | Quarre | iPhone algemeen | 3 | 16-08-10 16:44 |
Nummerherkenning bij inkomende oproep | Impact | iPhone algemeen | 7 | 21-05-08 16:10 |
|
|