Melding: “Er is geen ruimte meer beschikbaar op het volume ‘/‘ “ discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ‘K wou een filmje afspelen uit bestanden map op m’n iPad . Film van 1,6GB die in icloud staat dus. Na 200mb download krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding: “Er is geen ruimte meer beschikbaar op het volume ‘/‘ “
‘K wou een filmje afspelen uit bestanden map op m’n iPad . Film van 1,6GB die in icloud staat dus.
Na 200mb download krijg ik melding “Er is geen ruimte meer beschikbaar op het volume ‘/‘ “. Bij controle van opslag op den iPad bleek dat er ik nog 15 GB vrij had (49 van de 64 gebruikt). Op iPhone werkt het wel alsook op iPad van vrouw (daar 9 van 32 GB vrij)en vroeger op mijn iPad ook. Geprobeerd met andere filmpjes en zelfde probleem. Hoe oplossen. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je dat gecontroleerd, in iTunes ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal | Schroale | iPhone algemeen | 6 | 03-10-15 10:34 |
Geen apps & muziek en ruimte meer na update ios5 | dieterzLs | Muziek, foto & video | 9 | 13-10-11 21:25 |
Geen geluid meer bij Movie Player - No Volume Available | Toetje53 | iPad algemeen | 3 | 27-09-11 11:22 |
Melding geen netwerk meer | t-kroon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-07-09 03:16 |
Foto: Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte | damlodge | Muziek, foto & video | 3 | 15-09-08 19:10 |
|
|