Blokkeren van het wijzigen van instellingen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een oplossing voor een aantal ipads hier op het werk. Ik wil ze beveiligen tegen het maken van wijzigingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blokkeren van het wijzigen van instellingen
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een oplossing voor een aantal ipads hier op het werk. Ik wil ze beveiligen tegen het maken van wijzigingen in instellingen en indeling van het bureaublad. Ik had de optie beperkingen al gevonden alleen die doet volgens mij niet alles wat ik wil. Wie kan mij helpen? TheChiefyg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de Apple Configurator 2 kan je dat allemaal doen door MDM profielen aan te maken en te installeren op de iPads. Het programma kan je gratis downloaden uit de Mac App Store.
|
|
|||
|
|||
Dankje... Heb zelf alleen een oude iMac met niet het nieuwste besturingssysteem en kan daardoor de app niet installeren...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 June 2018 om 19:00 ---------- Andere opties/ideeën? Laatst gewijzigd door TheChief; 21-06-18 om 19:59. |
|
||||
|
||||
Voor windows zijn er ook voldoende MDM oplossingen, maar volgens mij zijn de meeste betaald.
ManageEngine heeft een MDM oplossing die volgens mij tot 25 devices gratis is, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. https://www.manageengine.com/mobile-device-management/
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen Iphone internet nieuwe instellingen elke keer opnieuw | Baroque | Vodafone | 4 | 07-04-14 10:13 |
apn instellingen wijzigen | sjaak75 | Odido (T-Mobile) | 16 | 23-01-10 17:31 |
Internet Optimalisatie instellingen wijzigen | Chrissz | Archief | 2 | 23-02-09 14:41 |
Instellingen Wijzigen . . | adempinar | iPhone algemeen | 15 | 06-06-08 02:03 |
|
|