Aan/uit knop van ipad2018 losjes? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst een topic geopend voor mijn ipad mini2.. maar hij heeft het helaas begeven. Nu heb ik een ipad2018 en even een vraag.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aan/uit knop van ipad2018 losjes?
Ik heb laatst een topic geopend voor mijn ipad mini2.. maar hij heeft het helaas begeven. Nu heb ik een ipad2018 en even een vraag.. bij de aan/uitknop zit wat speling in. Is dit normaal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over hoeveel speling heb je het ongeveer? Ik heb ook een iPad 2018 en bij mijn aan/uit knop zit ook enigszins speling (<1 mm gok ik). Dit is voor zover ik weet normaal. Ook iPhones hebben enigszins speling op die knoppen. Als de speling dus vrij minimaal is zou ik me geen zorgen maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja is bij mij ook zo. Dat heb ik bij de meeste iDevices zo gehad. Niets om je zorgen over te maken.
|
|
|||
|
|||
Bedankt!! Dan ben ik gerustgesteld
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aan uit knop (5) | paul68 | iPhone algemeen | 5 | 17-01-14 12:11 |
Speling aan/uit knop 5S | ippi | iPhone algemeen | 8 | 06-12-13 23:31 |
Volumeknoppen van iPod zitten wat losjes | Felix8372 | iPhone algemeen | 0 | 18-07-13 23:31 |
Home button is wat losjes op de ipad | woddy897 | iPad algemeen | 5 | 12-03-13 11:12 |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
|
|