PDF bestanden verwijderen uit de boeken App discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zoals waarschijnlijk idereen met een ipad/iphone de map boeken er op staan. Nu heb ik heel veel pdf bestanden er op staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF bestanden verwijderen uit de boeken App
Hallo,
Ik heb zoals waarschijnlijk idereen met een ipad/iphone de map boeken er op staan. Nu heb ik heel veel pdf bestanden er op staan deze heb ik ook in diverse sub mappen of bibliotheek mappen gezet. Maar deze bestanden blijven ook gewoon in de hoofdmap staan nu is mijn vraag kan ik de bestanden in de hoofdmap wissen zodat ik alleen de submappen met de daar geplaatste bestanden overhoud ? En zo ja hoe doe ik dat. Ben in bezit van de ipad mini 4 met de laatste ios erop geinstalleerd. Alvast bedankt voor jullie antwoord. Gr Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, de hoofdmap geeft alle bestanden aan, submappen zijn voor jouw gemak. De bestanden staan maar 1x op je iPad, als ze gedownload zijn.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden verwijderen uit Apps | ludo16 | iPad algemeen | 2 | 09-12-13 18:53 |
Windows: mp3 bestanden definitief verwijderen? | chk | iTunes | 0 | 28-01-11 03:28 |
Windows: Bestanden van pc verwijderen? | Dropje | iTunes | 1 | 09-05-10 13:10 |
Windows: bestanden verwijderen | BP65 | iTunes | 13 | 09-08-08 00:03 |
Bestanden (,app) verwijderen | flipbosch | Archief | 0 | 19-10-07 19:09 |
|
|