//

Krijg mijn Ipad air niet meer aan de gang

Krijg mijn Ipad air niet meer aan de gang discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb de Ipad a1474 van mijn vriendin overgenomen omdat zij een ipad 2018 heeft gekocht. Ik heb er een nieuwe batterij er in ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 07-03-19, 19:02
mart073 mart073 is offline

• 12.1.4
• Besturingssysteem: OS X

Standaard Krijg mijn Ipad air niet meer aan de gang

Goedemiddag,

Ik heb de Ipad a1474 van mijn vriendin overgenomen omdat zij een ipad 2018 heeft gekocht. Ik heb er een nieuwe batterij er in gezet en de touchscreen vervangen. Maar wat ik ook probeer ik krijg steeds even een witscherm met een zwart apple logo. Die verdwijnt echter ook weer direct. Heb de nieuwste Itunes gedownload maar als ik mijn ipad wil herstellen krijg ik steeds de melding: dat de ipad niet herstelt kan worden omdat er een netwerk onderbreking is geweest.
Ik Dr Fone gedownload en het via die weg geprobeert om mijn ipad te herstellen. Dat gaat goed tot de laatste 10 % daar blijft hij steken en geeft dan de melding dat de ipad niet wil Booten probeer opnieuw maar ook dan weer zelfde resultaat. Wie kan mij helpen zodat ik gebruik kan gaan maken van mijn ipad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Help: krijg mijn iphone niet en mijn ipad wel gekoppeld aan itunes. Ddeswijzen iTunes 3 01-04-13 17:30
ik krijg favorite contacts niet aan de gang !!!!!!! xxmallepietje Jailbreak apps en thema's 1 08-02-13 11:33
iPhone: Krijg mijn 4s niet meer aan Tijink Jailbreak 16 17-04-12 10:58
ik krijg iOs 5 niet meer van mijn iphone af. stijn44 iPhone algemeen 15 27-09-11 19:06
Help!! Ik krijg mijn iphone niet meer aan! jevousaime3 iPhone algemeen 8 23-01-10 00:24

Regels voor berichten