Ibook boekomslag niet weergegeven. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond Ik heb een ipad air 2. De boekomslag wordt soms niet weergegeven in ibook. Hoe kan ik dit oplossen. Zie bijlage Gr Marjov...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ibook boekomslag niet weergegeven.
Goedeavond
Ik heb een ipad air 2. De boekomslag wordt soms niet weergegeven in ibook. Hoe kan ik dit oplossen. Zie bijlage Gr Marjov |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je ‘m wel openen ?
|
|||
|
|||
Goedeavond.
Ik kan ze wel openen dus wel lezen. Maar helaas geen omslag. Bedankt voor u meedenken. Gr Marjov |
|
|||
|
|||
Dan heb je ze elders gekocht, dus niet bij Apple ?
|
|
|||
|
|||
Hoi
Ik heb ze inderdaad niet via Apple gekocht Maar het blijft vreemd Gr Marjov |
|
|||
|
|||
Zijn ze wel gedownload of staan ze in de Cloud (wolkje linksonder) ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 06-06-19 om 00:44 ---------- Ik heb het ook bij sommige boeken (Mijn verhaal van Michelle Obama). |
|
|||
|
|||
omslag e-book
goedemorgen
ze zijn wel gedownload en ze zijn gewoon te lezen. bedankt voor het meedenken gr marjov |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: kan iBook niet syncen - niet gevonden | Guest-20180919095403 | iTunes | 0 | 01-10-13 16:04 |
Namen niet weergegeven in telefoonlijst | rjjd | iPhone algemeen | 2 | 06-01-11 13:26 |
Getal in agenda niet weergegeven? | Sport Addicted | Desktop-applicaties | 0 | 09-03-10 13:00 |
PDF wordt niet correct weergegeven | LA_Ranger | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 18:25 |
|
|