Ik heb een probleem met een e-mailtje op mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een e-mail dat een dubbele pijl rechts onder vertoont , als ik erop tik krijg ik het onderstaande e-mail te lezen, als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met een e-mailtje op mijn iPad
Ik heb een e-mail dat een dubbele pijl rechts onder vertoont , als ik erop tik krijg ik het onderstaande e-mail te lezen, als ik het verwijder , verdwijnt het onderstaande e-mail
Het bewuste e-mail blijft gewoon staan , en staat zelfs in al mijn andere postbussen, van zodra het allen staat in een postbus licht het menu niet meer op Waarschijnlijk heb ik per ongeluk ergens opgeduwd, maar ik weet niet waar Hoe krijg ik dit opgelost? Weet er iemand raad mee? Groetjes Idas Laatst gewijzigd door ida12; 16-04-19 om 19:36. Reden: Probleem is opgelost, ik heb een update uitgevoerd , en het e-mail is verwijderd,bedankt allen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad Air 16 GB Wi-Fi Heeft een Probleem met APP namen | TheMinionBeast | iPad algemeen | 0 | 07-08-16 21:54 |
iPhone 5 Besteld en nog steeds geen mailtje gekregen... | Mertovicz | iPhone algemeen | 4 | 06-10-12 19:47 |
1 mailtje niet te verwijderen op iPhone, in Outlook wel (?) | psteen | iPhone algemeen | 1 | 15-02-11 12:57 |
Elke gedownloade app is een inbox mailtje | Oggie | iPhone Apps | 14 | 21-12-08 12:16 |
|
|