Ipad / Iphone badge melding niet synchroon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn IPad / IPhone Badge meldingen lijken niet te updaten. Met de Badge melding bedoel ik het rode rondje bij een app. Waar het aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad / Iphone badge melding niet synchroon
Mijn IPad / IPhone Badge meldingen lijken niet te updaten.
Met de Badge melding bedoel ik het rode rondje bij een app. Waar het aantal meldingen in staan. Als voorbeeld de Marktplaats app. Op mijn IPad en IPhone krijg ik dan beide een melding en dus een rood rondje met een 1. Ik open de marktplaats app op mijn IPhone lees de melding. Dan is de badge melding weg. Maar op mijn IPad blijf hij gewoon staan. Ook na een tijdje. Ik hoor graag of jullie dit ook hebben of hoe dit te veranderen is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen ik word er niet goed van
De meldingen verdwijnen wel na het openen van de app Email heeft ook het zelfde probleem. Laatst gewijzigd door Motley; 24-03-19 om 21:29. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: beeld en geluid niet synchroon | Goofy63jr | Muziek, foto & video | 0 | 04-12-14 12:36 |
Ondertiteling niet synchroon met film | Damys4 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 13 | 17-03-12 10:57 |
ical en icloud niet synchroon | jerkar | iCloud | 2 | 25-10-11 12:57 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
iPhone 4 mail en hotmail lopen niet synchroon. | lootje99 | iPhone algemeen | 1 | 04-10-10 20:06 |
|
|