//

Berichten geen badge sysmbool meer

Berichten geen badge sysmbool meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen krijg ik geen badge symbool (rood bolletje met aanduiding van aantal ontvangen en ongelezen berichten) meer voor de Apple berichten app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-19, 14:51
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Berichten geen badge sysmbool meer

Sinds een aantal dagen krijg ik geen badge symbool (rood bolletje met aanduiding van aantal ontvangen en ongelezen berichten) meer voor de Apple berichten app op men iPad (wel op men iPhone met zelfde IOS versie). Voor de rest is alles ok. Dus ik ontvang wel een het geluid van een nieuw bericht, een notificatie van het bericht op men beginscherm, in de app komt een blauw bolletje bij de naam van de afzender, en het bericht is er. Dus enkel geen aanduiding bij het icoon van de app. Ik weet dat je deze aanduiding via berichtgeving - berichten - badge symbool kan uit zetten. Maar die switch staat aan (en heb hem al eens uit en terug aangezet. Ik heb ook al een reset van men iPad gedaan, echter zonder resultaat. Weet er hier soms iemand wat dit probleem eventueel zou kunnen veroorzaken? Of wat ik nog kan nakijken of uitproberen? Of zijn er toevallig nog mensen die dit probleem hebben.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email laad niet automatisch in, geen notificaties, geen badge nummer symbool reizigers iPhone algemeen 4 31-10-18 11:54
Geen push berichten meer bij Facebook Cikota iPhone Apps 7 13-02-14 11:54
ontvang geen berichten meer:s pieterwillems iPhone algemeen 5 25-08-10 01:34
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator Lezz iPhone Apps 0 02-06-09 11:34
Geen sms-berichten meer in beeld! Roadrash Archief 4 15-08-08 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.