Berichten geen badge sysmbool meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen krijg ik geen badge symbool (rood bolletje met aanduiding van aantal ontvangen en ongelezen berichten) meer voor de Apple berichten app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten geen badge sysmbool meer
Sinds een aantal dagen krijg ik geen badge symbool (rood bolletje met aanduiding van aantal ontvangen en ongelezen berichten) meer voor de Apple berichten app op men iPad (wel op men iPhone met zelfde IOS versie). Voor de rest is alles ok. Dus ik ontvang wel een het geluid van een nieuw bericht, een notificatie van het bericht op men beginscherm, in de app komt een blauw bolletje bij de naam van de afzender, en het bericht is er. Dus enkel geen aanduiding bij het icoon van de app. Ik weet dat je deze aanduiding via berichtgeving - berichten - badge symbool kan uit zetten. Maar die switch staat aan (en heb hem al eens uit en terug aangezet. Ik heb ook al een reset van men iPad gedaan, echter zonder resultaat. Weet er hier soms iemand wat dit probleem eventueel zou kunnen veroorzaken? Of wat ik nog kan nakijken of uitproberen? Of zijn er toevallig nog mensen die dit probleem hebben.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email laad niet automatisch in, geen notificaties, geen badge nummer symbool | reizigers | iPhone algemeen | 4 | 31-10-18 12:54 |
Geen push berichten meer bij Facebook | Cikota | iPhone Apps | 7 | 13-02-14 12:54 |
ontvang geen berichten meer:s | pieterwillems | iPhone algemeen | 5 | 25-08-10 02:34 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
Geen sms-berichten meer in beeld! | Roadrash | Archief | 4 | 15-08-08 11:08 |
|
|