iPad Pro 12,9 1st Gen Blijft hangen na mislukte update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Ik gebruikte al een lange tijd mijn iPad niet. Nu ik hem wou gebruiken had ik hem graag op IOS 12 willen hebben. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Pro 12,9 1st Gen Blijft hangen na mislukte update
Beste forumleden
Ik gebruikte al een lange tijd mijn iPad niet. Nu ik hem wou gebruiken had ik hem graag op IOS 12 willen hebben. De update mislukte, nu blijft de iPad hangen op ITunes logo. Als ik hem in DFU mode zet en het wil herstellen blijft die vast en krijg ik de code 35. Als ik hem wil updaten mislukt het ook en krijg ik de code 3194. Heb hem al proberen flashen met 3utools maar daar blijft die ook vasthangen op 20%. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad blijft hangen na update " bijwerken voltooid" | samson1a | iPad algemeen | 1 | 19-09-18 23:28 |
iOS update 9.2.1 blijft hangen | iLindsey | iPhone algemeen | 1 | 19-03-16 21:10 |
App update blijft hangen | boswachter85 | iPhone algemeen | 1 | 07-05-15 00:31 |
iPad Air 128Gb blijft op apple hangen na update | jpwg001 | iPad algemeen | 12 | 11-03-15 16:45 |
iPad blijft hangen in configureren na update naar iOS 7 | idegroot1 | iPad algemeen | 7 | 11-02-14 17:46 |
|
|