iPad Air 128Gb blijft op apple hangen na update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Zojuist 8.2 op mijn iPhone 5S 32Gb geïnstalleerd. Daarbij geen enkel probleem. Mij iPad blijft echter hangen op het witte Applelogo in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad Air 128Gb blijft op apple hangen na update
Hallo allemaal,
Zojuist 8.2 op mijn iPhone 5S 32Gb geïnstalleerd. Daarbij geen enkel probleem. Mij iPad blijft echter hangen op het witte Applelogo in het zwarte scherm. Wat moet ik nu doen? Laatst gewijzigd door jpwg001; 09-03-15 om 23:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is een deel van de update al gedaan. De harde reset helpt niet en in iTunes zie ik mijn iPad niet uppoppen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er kan geen verbinding gemaakt worden met de apple updater server. Ik wilde checken of er een iTunes update is. Maar de server is niet bereikbaar. Zal vast door de drukte komen? Alleen nu is het scherm van mijn iPad zwart en gebeurt er niets meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus even wachten tot de apple servers wat rustiger zijn?
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem op de iPhone 6 Plus van de moeder de vrouw. Zij kon weer eens niet wachten en heeft de OTA update gedaan. Heb het probleem kunnen oplossen zoals eerder beschreven.
Wat mij betreft mag Apple die OTA updates afschaffen. Dat gaat te vaak mis. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook ota gedaan. Nu ligt mijn ipad aan de laptop en wordt de reservekopie teruggezet. Dusss... Superthanx Timosha!
|
|
|||
|
|||
Zonder dank en graag gedaan. Doe de toekomstige updates voorlopig maar met iTunes.
|
|
||||
|
||||
Wellicht een goede tip!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Apple TV blijft hangen tijdens de update | Elsemarieke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 09-05-13 15:35 |
ATV2 blijft hangen op Apple logo na update | mijnzzz | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 24-03-12 15:38 |
Apple TV blijft hangen na update | Arjen_R | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 07-01-12 16:09 |
Apple TV2 blijft hangen na update | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 01-11-11 20:30 |
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo | pdewildt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-05-10 12:41 |
|
|