Bankieren app opent niet bij Ali discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag Heb een probleem met mijn Ipad Air2,als ik een aankoop bij Aliexpress wil doen En naar betalen ga opent de ING app ( mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bankieren app opent niet bij Ali
Goedendag
Heb een probleem met mijn Ipad Air2,als ik een aankoop bij Aliexpress wil doen En naar betalen ga opent de ING app ( mijn bank ) niet meer automatisch,kan wel mijn wachtwoord en gebruikersnaam ingeven,nooit gedaan en ga dit ook niet doen,contact gehad met ING en gaven wat instellingen om te veranderen door maar dit is voor Android,ben er nog niet uit ! Wie heeft dit meegemaakt,mijn software en apps zijn up to date ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem met iPad 2018. iPhone 6 doet het wel gewoon. Dus daar maak ik de betaling op af.
|
|
|||
|
|||
Idem hier. Zowel ING als RABO
Oplossing ING kies na fout voor user en ww en met iphone scan ik de qr code in en betaal Laatst gewijzigd door peerenbooms; 03-10-19 om 21:41. |
|
|||
|
|||
Op de iPad werkt ING hier ook niet goed.
Op de XR prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari opent Airmiles pagina niet (Puffin ook niet) | MCNO | iPad Apps | 0 | 29-01-15 10:41 |
App opent niet | nellis | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-03-13 02:59 |
Safari opent niet en mail werkt niet | Mirthe | iPhone Apps | 4 | 06-08-12 04:33 |
|
|