SSD / HD aansluiten op iPad 2018 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zijn er leden die ervaring hebben opgedaan met het benaderen van SSD en/of Harde Schijf sinds de installatie van iPad OS op een iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSD / HD aansluiten op iPad 2018
Hoi,
Zijn er leden die ervaring hebben opgedaan met het benaderen van SSD en/of Harde Schijf sinds de installatie van iPad OS op een iPad 2018 / 6de generatie? Ik heb al een Lightning-naar-USB-3-camera-adapter gekocht, maar voordat ik hier wat aan uitgeef zou ik graag van anderen de ervaring hiermee vernemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een usb stick zichtbaar gekregen, maar een portable harddisk werd niet gezien (lightning naar USB connector met een powered USB hub).
Zorg dat je de lightning-naar-usb3 adapter wel voorziet van stroom op de lightning connector. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg geen harde schijf zichtbaar. Usb sticks gaan wel, met wel ook met ectra stroom.
Heb nu een usbstick met 256 gig gekocht. |
|
|||
|
|||
De USB-sticks zijn mijn ondertussen ook gelukt met de officiële lighting naar USB met extra stroom van Apple. Ook mijn HD lukt mij niet, maar wellicht dat dat komt omdat het NTFS geformatteerd is: dat accepteren Apple apparaten niet. Zodra ik deze leeg heb gemaakt wil ik er nog een test aan gooien.
Ik blijf benieuwd naar mensen die SSD’s hebben aangesloten en hoe dat gedaan is... |
|
|||
|
|||
Ik had mijn harde schijf ook nog opnieuw geformatteerd naar exfat, na tip van Apple, maar ook dat hielp niet.
|
|
|||
|
|||
Da’s jammer. Dat wil ik ook proberen. Maar eerst een manier om de informatie veilig te verplaatsen en dan formatteren naar exFAT. Niet geschoten...
Bedankt voor de snelle reactie. |
Labels |
ipados, ssd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op tv aansluiten | Johnvdjagt | iPad algemeen | 6 | 01-08-14 00:42 |
iPad aansluiten | Ouwhoer | iPad algemeen | 2 | 19-04-12 21:29 |
iPad aansluiten op tv | houtsie | iPad algemeen | 3 | 21-06-11 23:52 |
Aansluiten iPad op internet | Rapp | iPad algemeen | 8 | 26-09-10 21:48 |
|
|