agenda op iphone en ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik afspraak op mijn iphone zet wil ik deze ook op mijn ipad hebben. de agenda's zijn synchroon. ik ontvang wel op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda op iphone en ipad
als ik afspraak op mijn iphone zet wil ik deze ook op mijn ipad hebben.
de agenda's zijn synchroon. ik ontvang wel op mijn iphone het bericht maar niet op mijn ipad. hoe krijg ik dat wel voor elkaar? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou beginnen met wat meer informatie zetten. Als je op beide toestellen ingelogd bent met hetzelfde icloud account/apple-id en gebruik maakt van de icloud (en geen lokale) kalender dan wordt de boel gewoon zichtbaar op beide devices.
Daar krijg je helemaal geen berichten of wat dan ook van. Ik zou niet weten over wat voor een bericht je het dan hebt dat je zou krijgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. | jpwg001 | iPhone Apps | 0 | 04-12-15 13:16 |
Synchroniseren iphone ipad agenda | Bkroese | iPhone algemeen | 3 | 17-12-12 22:41 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
|
|