Batterij percentage draadloos toetsenbord bij iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Magic Keybord bij mijn iPad. Is er een manier waarop ik het percentage van de batterij/accu van het toetsenbord kan bekijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij percentage draadloos toetsenbord bij iPad
Hallo,
Ik heb een Magic Keybord bij mijn iPad. Is er een manier waarop ik het percentage van de batterij/accu van het toetsenbord kan bekijken op mijn iPad? Ik kan het nergens vinden. Ik zie anders niet wanneer het toetsenbord opgeladen moet worden. Vast bedankt voor de tips. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Batterijpercentages van al je "aangesloten" apparatuur kun je vinden in je widgets.
Veeg naar rechts vanaf je begin of toegangsscherm. |
|
|||
|
|||
Hallo Haga,
Dank je wel voor je snelle reactie. Helemaal super, dank je wel. Het werkt. Ineke |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij percentage | boeffie | iPhone algemeen | 7 | 08-01-19 09:01 |
Iphone 6S batterij percentage blijft hangen (nieuwe batterij ) | JeroenVS | iPhone algemeen | 2 | 05-01-18 20:13 |
Gemakkelijk wisselen draadloos toetsenbord iPad en Mac? | ballegooier | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 15-10-17 20:12 |
batterij in percentage | diegie | iPhone Apps | 1 | 10-06-09 13:03 |
|
|