//

iPad bepaalde website start niet

iPad bepaalde website start niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi vanuit Thailand, heb recentelijk een nieuwe iPad gekocht (Wifi, 4GB/246 Gb). Werkt perfect op 1 probleem na. Wat is het probleem: Als ik probeer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-21, 02:51
Rob1706 Rob1706 is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Thailand
Berichten: 9
Standaard iPad bepaalde website start niet

Hi vanuit Thailand,


heb recentelijk een nieuwe iPad gekocht (Wi-Fi, 4GB/246 Gb). Werkt perfect op 1 probleem na.



Wat is het probleem:
Als ik probeer om in te loggen op website online.iptvheaven.com kan ik gewoon inloggen op Edge, Firefox, Safari en Chrome.
Op Edge, Firefox en Safari wordt echter video niet geladen. Bij gebruik van Chrome geen probleem. Dus het werkt met iPados 15.1 maar alleen op Chrome.


Mijn oude iPad Mini uit 2013 heeft geen enkel probleem met afspelen, evenals mijn iPhone Xr. Mijn desktop pc heeft er ook geen moeite mee.


Omdat het wel werkt met Chrome probeer ik uit te vinden waarom Edge (wat ik normaliter gebruik voor online.iptvheaven.com) niet werkt. Wellicht weet iemand de oplossing?


Zo niet dan gebruik ik simpelweg Chrome maar probleem intrigeert mij gewoon en dan blijf ik zoeken naar de oplossing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-21, 18:36
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Waarschijnlijk gebruiken ze een nieuwere codec voor de videostreams die voorlopig alleen nog door Chrome wordt herkend/ondersteunt. Ik vermoedde zelf WebM VP9, maar ik zie dat die al bredere ondersteuning heeft. Dus wellicht nog iets nieuwers wat nog exclusief voor Chrome is.
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
  #3  
Oud 09-12-21, 00:34
Rob1706 Rob1706 is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Thailand
Berichten: 9
Standaard

Beste Jean-Paul,


dank voor je reactie. Wellicht probleem opgelost als er een nieuwe update van de desbetreffende browsers komt.


Groeten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ouderlijk toezicht bepaalde apps op bepaalde tijden choke iPhone Apps 0 15-01-19 13:30
ipad 2 start niet op kimielco iPad algemeen 0 03-04-15 10:33
iPad 3 start niet meer op, hard reset lukt niet benofzo iPad accessoires en onderdelen 3 18-05-13 12:51
Ipad 2 RDP app start niet! tokgoz70 Jailbreak apps en thema's 0 28-01-12 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.