Bij Nieuwe iPad Fotos synchroniseren lukt niet in bibliotheek. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed Middag. Heb een foto bibliotheek van meer of 12000 fotos. Voor het eerst een iPad gekocht (een Pro van 2021) als ik nu in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij Nieuwe iPad Fotos synchroniseren lukt niet in bibliotheek.
Goed Middag.
Heb een foto bibliotheek van meer of 12000 fotos. Voor het eerst een iPad gekocht (een Pro van 2021) als ik nu in Finder kies voor het synchroniseren van de fotos, komen die wel op de iPad, maar niet in de foto bibliotheek (in een aparte map (in fotos) met vermelding, gekopieerd van mijn Mac). En ik wil die nu juist WEL in de bib terug vinden. Enig idee? Met airdrop komen ze wel in de bib te staan, maar als ik dan synchroniseer zijn ze terug weg, (heb dit geprobeerd voor een 100 tal fotos) dank bij voorbaat Jacques |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film synchroniseren naar Ipad lukt niet | mbonke | iPad algemeen | 17 | 10-10-13 20:21 |
Ipad 1 apps synchroniseren via itunes lukt niet | Kwik | iPad algemeen | 0 | 06-02-13 18:52 |
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet | Bananenbennie | iPad algemeen | 6 | 10-08-12 15:42 |
fotos synchroniseren werkt niet via ipad. HELP! | canero | iTunes | 7 | 29-03-11 23:15 |
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad | Gijsbert60 | iPad algemeen | 1 | 28-12-10 19:43 |
|
|