Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Get your iPad Sock! - iPadSock.net Te vet! Die ga ik zeker binnenhalen! m'n iphone altijd in zo'n ding meegesleurd, en niet eens gebruikssporen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Get your iPad Sock! - iPadSock.net
Te vet! Die ga ik zeker binnenhalen! m'n iphone altijd in zo'n ding meegesleurd, en niet eens gebruikssporen te vinden. Is uiteraard alleen vervoer, want kan je ipad niet gerbuikken als ie erin zit. Ik leg m er ook altijd op, als ik hem op tafel leg bijvoorbeeld, zodat de achterkant geen krassen krijgt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Belkin heeft het assortiment met iPad hoesjes weer uitgebreid:
Belkin Adds More Cases and Sleeves - PadGadget - The latest iPad news, app & accessory reviews |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
De enige die ik echt mooi vind is de Incase case... Maar die kan ik nergens vinden...
Iemand enig idee waar hij wellicht verkrijgbaar is? Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk een iPad case want ik maak me zorgen dat de achterkant snel krassen krijgt... vooral het Apple logo... http://www.goincase.com/products/det...jacket-cl57512 Laatst gewijzigd door Sal; 21-04-10 om 15:27. Reden: Was het plaatje vergeten! Dat was wel de bedoeling... Bij deze... |
|
|||
|
|||
Citaat:
***edit*** bedoel je zoiets? http://www.focalprice.com/CM132T/Cry...ansparent.html Laatst gewijzigd door Carlo_1983; 21-04-10 om 15:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Was het plaatje vergeten, sorry |
|
|||
|
|||
Krijg je bij die incase producten die houder voor de ipad er eigenlijk bij?
Neoprene Slip Sleeve Plus for iPad : Incase Product |
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere kleuren op aanvraag leverbaar. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb een hoop van die dingen versleten maar ZAGG's zijn echt slecht tegenover hun concurrenten. Mijn favoriet is toch wel de bestskinsever skins. Deze plakken na bijna een jaar nog steeds goed bij de hoeken. Bij de ZAGG's was dat na 2 maanden al het geval waarbij je snel moet bijknippen.
Voor de Ipad weet ik het niet, maar ik weet wel dat ze ook een stuk goedkoper zijn iPad Skin voor 19 dollar ben je klaar. ZAGG vraagt er 40 voor . Afijn, mijn 2 centjes hierover. |
|
|||
|
|||
Wel een werk om zon skin erop te plakken :
Ik ben wel benieuwd of de screen protector er ook voor zorgt of het scherm : - Minder glimt - Minder snel vingerafdrukken opneemt @david007: Zou je me kunnen vertellen als jij je shield hebt over je ervaringen op beide punten? |
|
||||
|
||||
Shield zorgt inderdaad voor minder vetvlekken en glimt ook minder. Je ziet eerder een sinaasappelhuidje
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt. Een Gelaskin: GelaSkins | Skins for iPad
Zou ook wel een optie zijn. Je kan ook zelf een afbeelding gebruiken. Moet je wel net een mooie afbeelding hebben. Ik ga denk ik toch voor zon doorzichtige. Er zijn echt verschrikkelijk veel bedrijven die zon skin aanbieden! |
|
|||
|
|||
Ik heb bij bol.com de bol.com | Case Logic VLS-110 Notebooksleeve - 10 inch, Case Logic | Computer gekocht, past prima! En een mooie prijs!
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag mijn ipad binnen gekregen! WOW echt een mooi apparaat! maar even ontopic:
Ik kwam deze case tegen en vond hem eigenlijk wel heel mooi. Iemand ervaring met deze case? iPad Magnetic cases Grt bastiaan
|
|||
|
|||
Is dit niet heel duur 110$...?
|
|
|||
|
|||
Die is inderdaad erg duur. Kan je denk ik beter gaan voor de Incase Convertable Book Jacket (hierboven staat een linkje). Ook dat is een leren case maar die kan je
ook in verschillende standen rechtop zetten. Ik heb verschillende reviews op YouTube bekeken en die zijn allemaal heel positief. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben namelijk van plan deze te bestellen. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|