Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er nu nog een silicone skin om heen, buiten gewoon lelijk maar ja die worden op eBay voor 1,5 incl verzending naar nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb er nu nog een silicone skin om heen, buiten gewoon lelijk maar ja die worden op eBay voor 1,5 incl verzending naar nl aangeboden, terwijl de apple brand case op zo'n 80/90 euries zitten.
Nu gisteren op eBay een iPad case orginal vanuit Japan gekocht voor net geen 50 euro. ( redelijk prijsje toch...) En nu nog maar een weekje met me silicone skin doen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist DealExtreme: $12.70 2-in-1 Protective Leather Carrying Case + Movie Stand for Apple 9.7" iPad (Black) dit hoesje besteld, ongeveer 10 euro inclusief verzendkosten.
Geen idee of het was is maar dat zie ik wel als ik hem binnen heb
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik normaal gesproken ook, maar in bijna alle apple store's waar ik geweest ben in the USA waren de apple cases niet op voorraad en zat er een levertijd van 4 - 8 weken op....
|
|
|||
|
|||
Originele ipad case
Na veel negatieve reakties gelezen te hebben over deze case, heb ik er toch maar eens een gekocht en wil hier even mijn visie over kwijt.
Ik ben een ipad user van de eerste minuut dat ze er waren (toen dacht ik nog niet aan de case) Dan waren ze weer niet verkijgbaar, en heb ik een macally hardcase gekocht, transparant met een zwart rubber rand. Prima. maar zag er niet echt sjiek uit, en het glas was onbeschermd. Vorige week dan toch maar eens die bewuste originele map case aangeschaft. Heerlijk, gewoon super. Het ziet er erg mooi uit, geeft cachet aan de ipad. Funktioneel ook zeer tof, het plooi en zetwerk valt enorm mee, ik gebruik hem echt (nog) veel meer nu. Staat nu weer op men desk muziek te spelen, de fotokader funktie gebruik ik nu ook echt. Tijdens de F1 race met de F1 applicatie stond ie op de tafel naast me, ik kon zo alles volgen. In bed ligt ie nu net onder de juiste hoek op men bene, (en draai hel om en je wint net die paar graden om de leesbaarheid te optimaliseren. Enige minpuntjes zijn de rand, die voelt soms scherp aan, en het vuilgevoelige materiaal, maar ja, je kan niet alles hebben. Persoonlijk geef ik deze case nu toch een 9/10 in tegenstelling tot anderen.... |
|
|||
|
|||
ja zo heeft iedereen zijn wensen..
Ik wil net geen map, en heb een tijdje geleden een harde transparante cover besteld. Past perfect, en je ziet nog alles vd ipad. Tevens een screenprotector geplakt. Zoiets heb ik wel nodig hahaha, anders binnen mum van tijd onder de krassen. Greetz, Pascal
|
|||
|
|||
Na het lezen van dit draadje ben ik ook voor de MacAlly Bookstand gegaan: BookStand Macally Peripherals
Zit er aardig uit, de klemmetjes die de iPad vasthouden zijn klein en laten de mooie vormen van het apparaat intact, en de case zelf is lekker dun en handig in het gebruik. De schuine tikstand is super. Wat rest is de vraag hoe die hoes zich houdt bij intensief gebruik en vervoer. Ik zou dit hoesje graag in zwart leer hebben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb 50 euro betaald via Ebay..waren wel preorders.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lederen map
Ik heb mijn lederen map besteld op www.giftsplaza.nl
Met Ideal betaald en ik had hem de volgende dag in huis! Het is wel jammer dat ze adverteren met ECHT leder want het is wel degelijk imitatie. Het is verder wel een mooie map met magneetsluiting en ruimte voor visitekaartjes etc. hij kost 30 eurie. Gr |
|
|||
|
|||
En dat kan zeker weten geen kwaad die magneet op je ipad?
|
|
|||
|
|||
Jawel, je Ipad gaat er wel van kapot maar dan houd je er een leuke onderzetter aan over.
Mijn Ei pet is er niet van kapot gegaan, en zeker weten doe ik maar 2 dingen... |
|
|||
|
|||
help?
Ik twijfel tussen de BookStand van Macally en de Hardgraft Pocket iPad Case
Ik zou liever gaan voor de Hard Graft, maar ik ben bang dat ik functionaliteit ga missen. Hoe ervaren mensen het die gewoon een sleeve hebben, denk je ooit wel eens: "Oh kon ik hem maar onder een lichte hoek neerzetten!"? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tegenwoordig doe ik mijn knie omhoog of een speciaal kussentje om hem in de juiste hoek te gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ben aan het sparen voor deze:
iPad Magnetic cases Ostrich Niet goedkoop maar luxe Hopelijk vlug de nodige euro's bij elkaar ...
|
||||
|
||||
Sorry, maar wat een lelijk ding zeg. Al helemaal omdat het ook nog eens de randen van je iPad compleet bedekken. Voor dat geld had ik iets anders gekocht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|