Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door McHenk Ik twijfel tussen de BookStand van Macally en de Hardgraft Pocket iPad Case Ik zou liever gaan voor de Hard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik zelf de grijze bookstand, maar ondertussen is deze ook in het zwart te verkrijgen.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tilt iPad Case | hard graft Is wel aardig aan de prijs... beetje jammer. |
|
||||
|
||||
Heb afgelopen week ook de Macally bookstand besteld bij centralpoint. Helaas was de voorraad op en leveren ze hem pas 27 juni :-(
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Daar staat hij nu ook op 'Binnenkort beschikbaar'. Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-06-10 om 08:11. |
|
|||
|
|||
Iemand al een iPad case gezien voor 2 iPads?
Zoals de Courier. Microsoft's Courier 'digital journal': exclusive pictures and details (update: video!) -- Engadget |
|
|||
|
|||
Lederen map is echt leder
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gister heeft de postbode me de melkco hoes bezorgd, hij kost wel wat maar het is heel mooi zacht leder, ben er blij mee
|
|
||||
|
||||
Deze case heb ik inmiddels binnen:
DealExtreme: $12.70 2-in-1 Protective Leather Carrying Case + Movie Stand for Apple 9.7" iPad (Black) Ik moet zeggen dat die me voor 10 euro best meevalt, het materiaal is zeer stevig, ook is die te gebruiken als "photostand"
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je hem al binnen? Zoja, hoe bevalt ie? |
|
|||
|
|||
Hij bevalt me goed, moet ik zeggen, deze is heel mooi afgewerkt, en hij voelt zacht aan
|
|
|||
|
|||
Goedendag, na een hoop te hebben gelezen was ik toch wel even benieuwd of iemand ervaring had met een Marware Eco-vue case? Vandaar me toch maar even aangemeld
Deze case lijkt echt onmogelijk te verkrijgen met redelijke verzendkosten. Daarnaast na deze review niet al te zeker meer of dit dé case voor mijn ipad zal worden. Iemand nog verder ervaring of suggesties omtrent deze case? Hier nog even een link van iemand die er niet zo tevreden over was. Marware Eco Vue - iLounge Forums |
|
|||
|
|||
Citaat:
De kwaliteit is gewoon goed te noemen. Case sluit goed om de ipad. Met een leren lipje wordt de ipad in het vak gehouden. Heb gelezen dat dit lipje op den duur 'losser' zal gaan zitten, maar dit schijnt makkelijk te verhelpen te zijn. Ik heb daar zelf dus totaal geen last van. De handstrap en standaard zijn echt heel nuttig. Als je de ipad in landscape wil gebruiken, lukt dat opzich wel, maar heel stevig staat ie niet op een gladde ondergrond. Zoals eerder gezegd met de standaard wel, maar landscape en dan meer rechtop is wat instabieler. Ben benieuwd of ie uberhaüpt nog voor deze prijs is te verkrijgen, maar ik kan hem v harte aanraden. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf maar is een hoes gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met het bestellen via iPadhoes.nl, wil de Sena wel eens proberen namelijk
|
|
|||
|
|||
Koop gewoon de orginele ipad hoes?Bij mij bevalt hij zeer goed!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord, maar snel bestellen dan.
|
|
|||
|
|||
Simplism leren ipadcase
Heb vandaag een Simplism flip leather case voor de iPad ontvangen van Soundwear.nl.
Ziet er fraai uit, maar ruikt synthetisch. Ik vraag me af of het wel echt leer is. Zit overigens wel een behandeladvies bij dat gebasserd is op behandeling van echt leer. Iemand hier ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Weet iemand toevallig of de officiële apple iPad case te verkrijgen is ? Bijvoorbeeld bij Gravis. mvg |
|
|||
|
|||
Sena
Citaat:
Nu maar wachten op een snelle levering. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|