Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze case van Pielframa vorige week besteld en binnen 2 dagen gekregen: iPad Cinema model cases Geweldige kwaliteit (heb al eerder andere cases ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb deze case van Pielframa vorige week besteld en binnen 2 dagen gekregen:
iPad Cinema model cases Geweldige kwaliteit (heb al eerder andere cases bij ze gekocht).
iPhone 4, 32GB, 4.1 (simlock-vrij) / iPad 64GB Wi-Fi + 3G, 3.2 Laatst gewijzigd door lyndon; 06-07-10 om 13:07. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Fijn om dat te horen, ik ben nl. ook van plan hier een dergelijke case aan te kopen maar was een beetje bang voor de leveringstermijn
Nu ik hoor dat je hem binnen de twee dagen hebt zal ik er ook eentje bestellen. hoe heb je trouwens betaald? groeten
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb betaald via PayPal |
|
||||
|
||||
Inderdaad, mijn bestelling gedaan en zal zo'n 10 dagen in beslag nemen.
Gezien er velen zelfs nog geen iPad hebben kan ik hier best nog mee leven Ze zijn niet goedkoop maar dat is de iPad ook niet en kwaliteit moet je nu eenmaal betalen. Deze heb ik in bestelling: |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met: https://www.amazon.com/gp/product/B003K0E6BG? Ziet er best leuk uit, de prijs en ook de reviews zijn goed, maar was toch benieuwd naar de mening van jullie aangezien je nooit weet hoe eerlijk de reviews op Amazon zijn.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb zojuist deze besteld van eBay: Niet al te duur. NEW APPLE IPAD SNUGG LEATHER FLIP STAND CARRY CASE - eBay, Apple Accessories, Apple Computers Components, Computing. (Eindtijd 01-aug-10 13:55:46 CEST) Heb totaal 42 euro betaald. Als ik hem binnen heb zal ik de ervaringen delen. |
|
|||
|
|||
Gisteren de ColcaSac gekocht, net binnengekregen....
Ziet er heel leuk uit.... iPad past mooi. Nog wat ruimte, in frontzakje, voor wat kabels. Zoals mijn collega's het net zeiden; "Leuk - dat bont - hij krijgt het nu vast niet koud"....! Via www.appelhoes.nl - lekker snel geleverd Laatst gewijzigd door Sjeltur; 06-07-10 om 12:51. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb in de winkel toen ik me iPad kocht een harde achterkant van plastic gekocht, doorzichtig. En heb op eBay een hoesje met ritssluiting gekocht.
|
|
|||
|
|||
ik heb een DODOcase besteld voor mijn iPad, en totdat die binnen is zit er een silicone hoes omheen. Ik wacht nog steeds op deze: Scosche Kickback
|
|
||||
|
||||
Ik ben op zoek naar een sleeve en heb deze 3 gevonden. heeft iemand hier ervaringen mee?
Cool Bananas RainSuit P2 Neopren Housse pour iPad Tucano Second Skins Elements pour iPad 9,7" Noir Belkin Pleat Sleeve pour iPad Noir - Sac pour ordinateur portable à la Fnac |
|
|||
|
|||
Ipad case icm ipad dock
Ik ben op zoek naar een case voor de ipad. gewoon om thuis bescherming te hebben. Ik ben wel gecharmeerd van de macally bookstand case omdat je deze ook makkelijk op een tafel kunt plaatsen. Echter begreep ik dat deze niet te gebruiken is in combinatie met de dock. Eigenlijk wil ik 's avonds de ipad gewoon op de dock plaatsen, zodat hij automatisch wordt opgeladen en we nog een mooi fotolijstje hebben ook.
Wie weet er een mooie case die ook in de dock te gebruiken is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ok, mooi zo, want die sprak me ook het meeste aan! Ik ken iemand die de MB versie ervan heeft, en die blijkt ook erg makkelijk te zijn.
|
|
|||
|
|||
Zojuist de MacAlly Bookstand besteld. Hoop hem morgen binnen te krijgen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het is geen hoesje, het zijn stickers! je hebt ze ook van Yoshi volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af hoe de eco-vue is , waar ik het vooral voor doe is de grip met je hand , je kan je hand erin schuiven om zo op je gemak met je rechterhand los te gaan op je ipad
Eco-Vue for iPad (grip) https://system.netsuite.com/core/med...c9145bdf283abd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een leren hoes die niet kan staan en voor veiliger vervoer een hardcandy bubblesleeve.
Zie http://www.hardcandycases.com/ipad-bubblesleeve.html |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|