Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Apple case ook, idd een zeer handig ding! Ik heb hem gekocht bij Fnac samen met mijn iPad zelf....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de Apple case ook, idd een zeer handig ding!
Ik heb hem gekocht bij Fnac samen met mijn iPad zelf. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben zeer tevreden over de onderstaande Sleeve van Crumpler, nu zo'n 3 weken in gebruik. Makkelijk in gebruik en door de microfiber binnenkant wordt het scherm, bij het in en uitschuiven, schoongemaakt.
http://www.crumpler.nl/?product=Gior...&ignore_color=
15" MacBook Pro i5, Mac Mini (2010), iPad 64gig 3G, iPhone 4. Laatst gewijzigd door ndegeocello; 24-07-10 om 10:00. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat de officiële iPad Case nergens op voorraad is en ze op Marktplaats achterlijke prijzen ervoor vragen heb ik zelf even gauw iets in elkaar geknutseld! Het is maar voor een week a 2 weken en is aan de binnenkant voorzien van zachte bescherming.
Fototje:
|
|||
|
|||
Citaat:
Het typen met de uitklapbare stand is ook fijn? Ben benieuwd wat je van de case vind. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of een Nederlandse shop de xgear folio carbon case levert, zoja welke?
Edit: Besteld via ebay Laatst gewijzigd door Mojo; 25-07-10 om 15:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik de Marware hoes nu een paar dagen. Hij beschermt de iPad goed en voelt degelijk aan. Gebuik de handgrip niet (daarom had ik hem gekocht). Deze zit naar mijn gevoel net niet lekker. Door het gebruikte materiaal heb je goed grip en is de handgip niet echt nodig. De flap kan worden vast gemaakt met een elastiek, dat bevalt me erg goed en haal de iPad alleen uit de hoes om in een stand te zetten. De uitklapstand is wel handig met typen, maar gebruik hem maar zelden. Hou meestal de ipad vast. De stand klapt goed weg en je hebt er geen last van als hij niet gebruikt word. |
|
|||
|
|||
Ik heb een case uit de saturn, niks speciaal en doet gewoon zijn werk. Is ook geen case die je kan gebruiken om je ipad in recht e zetten ofzo, enkel opslagplaats.
|
|
|||
|
|||
klopt het dat als de ipad in de orginale apple case zit, dat ie dan niet meer in de dock past
|
|
|||
|
|||
Dat klopt! Heb daarom de dock ook weer teruggebracht.. Ongelofelijk van Apple dat ze hun eigen producten niet beter op elkaar afstemmen..
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Switcheasy Nude Ultraclear, waarbij de "case" zelf, een screenprotector, 2 stands, een microfiber doekje en poortplugjes bijgeleverd werden in 1 pakketje, voor rond de 30euro een krasvrije Ipad.
En ik heb er een soort van sleeve voor gekocht van More voor als ie meegaat onderweg.. Case: Welcome to SwitchEasy Sleeve: Safara Collection for iPad - AP12-001 by more De case is doorzichtig zodat het design van de iPad gewoon prima te zien blijft, en de sleeve is aan 2 kanten te dragen, ik heb een zwarte die ook als Camo te dragen is, ben er dik tevreden mee met beide producten! Case koste 30€, sleeve 20€ Laatst gewijzigd door rck1984; 26-07-10 om 04:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En heb je al geprobeerd of de Ipad + case in een dock past? Ben zelf ook aan het kijken naar een combi van case en sleeve. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de Switcheasy Nude Ultraclear.....
Daar heb ik de ColcaSac sleeve bij. Past perfect. En dan heb je, voorop, ook een buidel voor je doekje en kleine standaard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor 50€ een prima combinatie |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb deze net binnen, de SGP Leather Case Vintage:
mooi afgewerkt en weer eens wat anders... |
|
|||
|
|||
Vrijdag gekeken in de Apple Shop in de MediaMarkt naar een goede sleeve. Daar viel de Griffin Elan sleeve op, prijs was 50 euro maar na een google sessie hier diezelfde case gevonden voor 35 euro.. snel verdiend dus.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een sleeve besteld bij Tablet totaal
Deze firma heeft al diverse accessoires voor de iPad op voorraad en is niet duur. |
|
|||
|
|||
Heb inmiddels een officiële iPad case via een forumlid hier mogen ontvangen, heb hem sinds vandaag in gebruik en ben opzich wel tevreden. Kon geen soortgelijke case vinden die ongeveer dezelfde hoek had om te typen. Nadeel van de case is wel dat hij gauw vies word, opzich is de case vrij makkelijk schoon te maken maar hij trekt wel stof aan.
Verder ben ik heel erg tevreden over de case en heb ik als extra voor vervoeren etc. via Marktplaats nog een sleeve gekocht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|