Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan de transparante TPU hoezen aanbevelen. Sterker en dunner dan siliconen maar net zoveel grip. Heb zelf die van Macally (flexfit) maar Dexim, Belkin, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan de transparante TPU hoezen aanbevelen. Sterker en dunner dan siliconen maar net zoveel grip. Heb zelf die van Macally (flexfit) maar Dexim, Belkin, Muvit en iFrogz hebben ook TPU cases, zoek op tpu, flex, soft of gel.
Voordeel is dat je meer grip hebt zodat vasthouden van de iPad mine vermoeiend wordt. Bovendien voelt de case zachter aan en geeft het goede stoot en kras bescherming. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Tipje, als je van plan bent om een "antireflectie" sheet te kopen voor je scherm.....NIET doen! Ik heb er net 1 opgeplakt en het lijkt of de resolutie van het scherm ineens veel groffer is. Het is heel onprettig kijken zo, ik haal hem er zo weer af.
|
|
||||
|
||||
Weet niet of je die eraf gaat krijgen. Die krengen plakken verschrikkelijk hard.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben erg tevreden met mijn Dexim Durable Protection Sleeve. gekocht bij de Saturn.
Dexim Durable Protection Sleeve - Heeft veel grip. - Ik durf hem bijna op tafel te gooien. De Ipad is volledig ingepakt. (behalve de knoppen dan. Hier kun je goed bij. Er zit ook een shield bij voor je scherm. deze gebruik ik niet. ik vind het scherm namelijk behoorlijk krasvast. Net als bij de Iphone. Kleine nadeel dat er een beetje stof onder de sleeve kan komen te zitten. Maar goed dan verwijder ik de sleeve even en maak ik het schoon. Kan ik de design weer even bewonderen. |
|
|||
|
|||
Ik heb bij de media markt de volgende gehaald en bevalt me prima.
Puro iPad leather case. Ook makkelijk neer te zetten als fotolijst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Deze besteld, ook bij fabrixcases:
http://www.fabrixcases.com/v2/wp-con.../ipad_02_C.jpg ziet er strak uit, hopelijk krijg ik hem snel binnen..! iemand ervaring met de levertijd daar?? |
|
|||
|
|||
Deze is ook cool! Handig paneel voor al je accessoires.
YouTube - CocoonInnovations Neoprene Sleeve for iPad http://www.cocooninnovations.com/pro...product_id=160 Weet iemand of deze ook ergens in Nederland te koop is?
15" MacBook Pro i5, Mac Mini (2010), iPad 64gig 3G, iPhone 4. Laatst gewijzigd door ndegeocello; 27-07-10 om 14:13. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of de skins die je om de Ipad doet ook passenin de apple dock?
De gene op de Apple site wel,maar weet nog niet of ik deze wil: Contour iSee voor iPad - Apple Store (Nederland) |
|
||||
|
||||
Net de iPad 32 GB besteld bij Fnac.com, met een tuscano second elements skin!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vond deze wel gaaf voor thuis maar heb besloten hem toch maar niet te kopen. Mocht je macally willen bestellen dan is central point best schappelijk met zijn prijzen. groetjes Heleen |
|
|||
|
|||
Citaat:
We kunnen er ook 2 of eventueel meerdere tegelijk over laten komen. Dat scheelt weer in verzendkosten. |
|
|||
|
|||
Inmiddels een officiele iPad case ontvangen en daarbij nog een sleeve gekocht. Ben tevreden over de iPad case maar hij word wel erg gauw vies, dus regelmatig schoonmaken is wel nodig als je hem een beetje netjes wilt houden. Als bescherming voor in de trein/auto heb ik nog een sleeve gekocht voor 14,- inclusief verzending op Marktplaats. Hieronder een aantal foto's:
Zoals je ziet past de iPad met case net in de sleeve, past niet perfect maar hij zit en is beschermd en daar ging het me om!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben van plan om zoiets te kopen: eBay.be: Super Hard Case Tasche Hülle Schutzhülle Apple iPad (object 270576952763 eindtijd 08-aug-10 10:50:18 CEST)
Iemand ervaring met zoiets? M'n ma is nu ook nog een sok vor m'n iPad aan het breien |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Beter dan! Heb je goede ervaringen met dat soort spullen? Zoals docks, en opladers?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|