Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok kan je me een pm geven over je ervaring? straks mis ik je bericht Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WilkovF Heb hem net binnen, weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de:
Griffin FlexGrip for iPad en de Tucano Elements Second Skin for iPad Beide bevallen me zeer goed, aanradertjes! Foto's: Webgangster.nl - Fotoalbum - Apple iPad 32GB Wi-Fi + 3G |
|
||||
|
||||
Kan de iPad met de Griffin FlexGrip in de Tucano Elements? Ik wil namelijk de Tucano Elements kopen, en misschien nog iets voor om de iPad zelf!
|
|
|||
|
|||
Mophie Juice Pack Air iPhone 3G / 3GS Case besteld bij pdashop
De Mophie Juice Pack Air is dé oplossing als u uw iPhone 3G / 3GS zowel van een extra lange batterijduur als van bescherming wil voorzien. Deze case met ingebouwde batterij doet namelijk beide. Schuif uw iPhone in de Juice Pack en dankzij Smart Power Management zal deze uw iPhone van spanning voorzien voordat de batterij van de iPhone zelf aangesproken wordt. De strakke, slanke omsluiting beschermt bovendien goed tegen stoten of vallen. Met de bijgeleverde USB-kabel laadt u de Juice Pack afzonderlijk of tegelijk met uw iPhone op. De LED-indicator geeft nauwkeurig aan hoe vol de Juice Pack nog bezit. De Mophie Juice Pack Air is door Apple gecertificeerd als officieel "Works with iPhone"-product. Bevalt mij goed |
|
|||
|
|||
Iemand hier die een skin/shield heeft voor de iPad? Ik wil er eentje halen maar weet het verschil qua structuur/ glans e.d niet tussen de verschillende merken (Zagg, Bodyguardz, Bestskinsever enz.)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wegens het succes heb ik wel een leveringstijd gehad van 16 dagen maar als ik het resultaat zie heb ik het er met plezier voor over Voor wie 130 euro niet te veel is kan ik deze echt aanraden !!
|
|||
|
|||
130 voor een case , en dan nog verzendkosten bij ? .. voor een accessoires beetje overdreven ,wat je met dat geld allemaal kan kopen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
130 euro is inclusief verzendkosten En sommige mensen betalen 1000 euro voor een iPad die in de winkel 600 euro kost ... doet mij ook een beetje denken aan de personen die met een wagen van +25.000 euro rijden maar geen geld willen uitgeven aan handenvrij telefoneren want een kit kost 25 euro extra.... |
|
|||
|
|||
Daarom wacht ik op de release hier , en heb al de switcheasy nude ultra clear besteld , lijkt me perfect ,omdat de ipad nog te aanschouwen is
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik wil die ook gaan bestellen! Niet te dik, iPad is goed te zien, en zit een screenprotector bij... In combinatie met een sleeve moet dat goed zijn...
|
|
|||
|
|||
Heb een Fabrix cases gray besteld voor mijn toekomstige iPad!
|
|||
|
|||
Ik heb zelf en no-name lederenhoesje van ebay voor als hij meegaat op mijn werk en thuis ben ik erg tevreden over de candyshell. Oogt goed en voelt prima aan
Review: Speck Candyshell for iPad | Daily iPhone Blog
Iphone 4G en een 64GB+3G Ipad 3.2 met Jailbreak Laatst gewijzigd door peanut1685; 19-07-10 om 14:21. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
focalprice
hebben jullie wel een op focalprice.com gekeken?? is gratis verzending ook!
|
|
||||
|
||||
Dar zitten erg mooie dingen tussen! Vooral de "Foldable Cooling Stand Holder for iPad" , die had ik al op Ebay gezien. En zal kijken naar de prijs! Verder neem ik er dan een Zagg Invisible Shield bij en een tuscano second skin!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ga waarschijnlijk een hoes met een rits en een apple logo voorop (zwart) bestellen
Laatst gewijzigd door waltapple; 20-07-10 om 17:49. |
|
||||
|
||||
Hij is wel netjes, zeker voor die prijs. Vind het alleen jammer dat hij helemaal open kan, bij alle andere kan dat alleen boven... Mischien koop ik hem wel, om te kijken, ik heb toch niks te verliezen voor bijna 6$
Ik neem voor 6$ ook een USB oplader... Altijd dat gezeur van m'n broertje voor z'n iPod Touch.. Zit er gelijk een simpele dock bij. |
|
|||
|
|||
Weet iemand waar ik de officiele ipad case van apple kan halen was bij de mediamarkt maar daar hadden ze het niet.
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Heb gisteren de Apple ipad case gekocht zwart! Ben er erg over te spreken! Erg makkelijk dat je de flap om kan vouwen en zo de ipad schuin op tafel kan leggen.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|