Ipad hoesjes/case/bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all Kuch: iPad | etak (voor de helft). Andere kleuren op aanvraag leverbaar. Sorry KW maar het kan goedkoper: Welcome to ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welcome to focalprice.com | The lowest Price for DS R4 lite,PSP Slim,Genuine Earphone,SONY EX71 EX082 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welcome to focalprice.com | The lowest Price for DS R4 lite,PSP Slim,Genuine Earphone,SONY EX71 EX082
Die besteld, was wel €3,10 kwijt! Gratis verzending. |
|
||||
|
||||
Wie heeft er een Zagg Invisibleshield rond z'n iPad?
Want ik ben echt bang om dat ding vol krassen te hebben... Laatst gewijzigd door apoZ; 26-04-10 om 14:58. |
|
|||
|
|||
Ik heb zo'n silicone omhulsel op ebay aangeschaft voor €10, zeer tevreden over de bescherming aangezien mijn Ipad reeds uit mijn handen is gevlogen en gelukkig heeft de cover de slag opgevangen!
Man was dat even zweten!!!! |
|
|||
|
|||
tja je moet natuurlijk ook wel voorzichtig zijn huh
btw Central Point heeft ook wat ipad spul in zijn assortiment
|
|||
|
|||
ik heb er eentje aangeschaft via www.icovers.nl
prima kwaliteit! voor € 9,99 en gratis verzeding heb je hem in huis... |
|
||||
|
||||
Goh, en registreer je je daar speciaal voor? Op eBay zijn ze een stuk goedkoper of bij DX.
|
|
||||
|
||||
Ik heb net deze besteld : http://www.marware.com/products/iPad/Eco-Vue-for-iPad
Meteen op de site van Marware, shipping is wel $35, case zelf is $45 = $80. Jammer dat er nergens dichter deftige cases worden gemaakt. |
|
||||
|
||||
Dude, voor een stuk minder had je beter item 300422239385 op ebay kunnen nemen.
|
|
|||
|
|||
Wow! DayDeal.com levert snel..
Had vrijdag deze case besteld en had hem vanmorgen al in de bus.. Zeer goede Case, sluit mooi aan, stevig, doorzichtig zodat je uw iPad nog mooi kan bewonderen.. Ideaal! en het voelt allemaal veel beter, de iPad ligt goed in de hand zonder case, maar hij voelt zo breekbaar.. Nu is dat gevoel "weg". Persoonlijk fotootje: Die #iLuv ultra thin clear case is geweldig! Lekker dun, stev... on Twitpic |
|
|||
|
|||
ik heb deze besteld bij Dealextreme voor $6,45, inclusief verloopstekker voor de oplader en en folie voor het glas samen voor nog geen 10 dollar.
en mocht het niks zijn, nou goed geen man overboord. DealExtreme: $6.45 Protective PVC Rubber Case for Apple 9.7" iPad (Translucent)
|
|||
|
|||
Heb deze case van Scosche de KickBACK P1 opgepikt vanuit een andere thread, ik vind m erg OK en denk erover 'm aan te schaffen. Kost 60 usd inclusief screenprotector en daar zal ook al snel zo'n 40 usd aan verzendkosten bij komen. Deze KickBACK P1 is alleen nog niet leverbaar, maar is al wel te pre-orderen. Misschien bestel ik er een paar tegelijk om de prijs per stuk te drukken.
Laatst gewijzigd door jamas; 05-05-10 om 16:55. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze is wel echt techie, benieuwd wanneer ie echt uitkomt. |
|
||||
|
||||
Idd interessante case. Als mijn huidige, die nog onderweg is, niet voldoet, neem ik deze.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben op zoek naar een iPad sleeve die precies goed aansluit. Dus niet een sleeve die eigenlijk voor een netbook is. Iemand een suggestie?
|
|||
|
|||
Citaat:
DealExtreme: $9.85 Stylish Protective PU Leather Case for iPad - Black DealExtreme: $9.33 Protective Leather Case with Magnetic Strap for 9.7" iPad (Brown) iLuv Casual Fabric Case for Apple iPad, Black - Apple iPad Accessories Safara Collection for iPad - AP12-001 by more |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil morgen eens bij paradigit gaan kijken. Zij zouden 1tje moeten hebben, merk ben ik kwijt. Ik ga morgenvroeg even langs. Mocht het wat zijn laat ik je het weten. Zou ongeveer 10 euro kosten. Als niet te groot is koop ik hem wellicht toch, kan ik de iPad in ieder geval beschermen en op zoek gaan voor een goede sleeve. Ik houd je op de hoogte Pascal |
|
|||
|
|||
Nog een tip: iPad Cases | iPad Case Finder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Is een case ter bescherming nodig??? | SuperDutch | iPhone accessoires en onderdelen | 22 | 04-05-08 14:29 |
|
|