Europese stekker voor iPad lader , waar ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Carlo_1983 Hoelang is eindelijk? eigenlijk.... Ik heb mijn bestelling geplaatst op 22 april. Dus een 20-tal dagen. Ze waren wel niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan je nou de Ipad lader ook gebruiken voor je iphone 3G?
maw ik haal het stukje van mijn iphone lader, zet dit op mijn ipad adaptor en gebruik dan alleen deze ipad adaptor nog voor zowel mijn ipad als iphone 3G te laden? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb een paar dagen terug m'n order van Dealextreme.com binnengekregen (opzet stukje voor mn iPad oplader). Hij past en werkt perfect. In totaal $1,89 kwijt, gratis verzending.
|
|
|||
|
|||
De kleur wit is wel een beetje anders, maar het werkt prima!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
vraagje, is het ook mogelijk om de Iphone lader (ik bedoel dan het opklik stukje zoals vele mensen die ook bij dealextreme hebben gekocht) te gebruiken als opzetstukje op de USA 10W adapter van de Ipad?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Duckhead voor ipad
Duckhead - Zoeken - Yamasan | Accessoire webshop
....duurder als via china (6.95euros),maar het is en alternative! greetz |
|
|||
|
|||
pas op voor opladers van DX en soortgelijke sites, ze kunnen namelijk voor kortsluiting zorgen omdat het neppe/nagemaakt opladers zijn van een mindere kwaliteit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone/Ipad lader | boeda12 | iPad algemeen | 7 | 30-01-11 17:57 |
iPad 12 volt lader | mail.eve | iPad algemeen | 17 | 26-12-10 16:46 |
iPad lader gebruiken voor iPhone | joblamie | iPad algemeen | 31 | 26-11-10 13:12 |
Ipad Lader?? | appleiphone | iPad algemeen | 4 | 04-07-10 12:08 |
Europese stekker voor adapter los te koop? | aikoN | iPhone accessoires en onderdelen | 21 | 26-09-08 17:32 |
|
|