//

Huidige USA iPad voorraden.

Huidige USA iPad voorraden. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 weken onderweg in California. Vorige week geen voorraad bij Apple store in Monterey en Apple store in San Francisco. Kon wel bestellen maar er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-05-10, 04:58
schotted schotted is offline
• iOS 8.1
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 2
Standaard

2 weken onderweg in California. Vorige week geen voorraad bij Apple store in Monterey en Apple store in San Francisco. Kon wel bestellen maar er kon geen indicatie gegeven worden over levertijd. Morgen Las Vegas, nieuwe kansen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-05-10, 12:54
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schotted Bekijk bericht
2 weken onderweg in California. Vorige week geen voorraad bij Apple store in Monterey en Apple store in San Francisco. Kon wel bestellen maar er kon geen indicatie gegeven worden over levertijd. Morgen Las Vegas, nieuwe kansen.
als je naar de apple store in the forum shops (caesars palace) gaat en hij is niet in voorraad, moet je hem gewoon bestellen en de dag erna heb je hem gewoon. was bij mij het geval en de verkoper zei me dat apple gewoon ELKE dag ipad's levert.
  #43  
Oud 20-05-10, 16:01
Chingon Chingon is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Ga vandaag m'n gereserveerde 32GB Wi-Fi iPad ophalen in de West 14th store (New York). Heb 'm daar maandag gereserveerd dus heeft 3 dagen geduurd. Curieus is dat dit de laatste store was waar ik er een heb gereserveerd. Heb dat zondag ook bij de West Side en 5th Av stores gedaan maar daar nog geen bericht van gekregen.
  #44  
Oud 20-05-10, 23:03
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard Orlando

Ook in Orlando 2 weken geleden op dinsdag ochtend besteld, en woensdag ochtend al aanwezig Wi-Fi 64.
  #45  
Oud 23-05-10, 07:38
schotted schotted is offline
• iOS 8.1
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 2
Standaard

Gisteren dus mijn Ipad 16GB Wi-Fi besteld bij The Forum Shops van Cesars Palace en vandaag opgehaald.Schrijf dit dus ook met mijn nieuwe aanwinst. Iedereen nog bedankt voor de tips.
  #46  
Oud 27-05-10, 23:51
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ben nu in NY, inderddad geen iPad te vinden. Ik heb er dan maar eentje besteld in de Apple store op 5th Av. Volgens de verkoper kon het van een week tot langer duren voor ie er was :-(

De volgende dag, precies 24u later een mailtje dat ie er was. Nu dus gelukkige eigenaar van een 16 Gb iPad Wi-Fi ))))

groeten uit de Big Apple waar het 32 graden is.
  #47  
Oud 28-05-10, 10:40
Chingon Chingon is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Ben nu in NY, inderddad geen iPad te vinden. Ik heb er dan maar eentje besteld in de Apple store op 5th Av. Volgens de verkoper kon het van een week tot langer duren voor ie er was :-(

De volgende dag, precies 24u later een mailtje dat ie er was. Nu dus gelukkige eigenaar van een 16 Gb iPad Wi-Fi ))))

groeten uit de Big Apple waar het 32 graden is.
Dan heb je geluk gehad, want bij mij duurde het wel 5 dagen voor mijn 32GB er was bij de 5th Avenue store (was toen al thuis!). Gelukkig had ik er ook een bij de West 14th street store besteld en die was er wel op tijd (na 3 dagen). Veel plezier met je iPad!
  #48  
Oud 29-05-10, 21:03
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Inmiddels weer thuis aangekomen uit the usa met mn ipad. Ik heb hem in Santa barbara gekocht daar hadden ze de 16GB nog op voorraad.
verder heb ik hem wel 4 keer gereserveerd, duurde ongeveer 3 a 4 dagen voordat die ergens binnen was (ik was echter op rondreis dus elke dag ergens anders).
Tip: in iedere apple store kan je ook een reservering doen met je NL apple account (reserveer hem bijvoorbeeld bij 2 verschillende store's met 2 accounts)
__________________
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen!
  #49  
Oud 30-05-10, 16:22
jeroenjansen80 jeroenjansen80 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dj_ko Bekijk bericht
Inmiddels weer thuis aangekomen uit the usa met mn ipad. Ik heb hem in Santa barbara gekocht daar hadden ze de 16GB nog op voorraad.
verder heb ik hem wel 4 keer gereserveerd, duurde ongeveer 3 a 4 dagen voordat die ergens binnen was (ik was echter op rondreis dus elke dag ergens anders).
Tip: in iedere apple store kan je ook een reservering doen met je NL apple account (reserveer hem bijvoorbeeld bij 2 verschillende store's met 2 accounts)
Mijn schoonouders zijn op 5/6 juni in Santa Barbara. Ik heb hen al gevraagd om een iPad mee te nemen, maar is het dan mogelijk om vanuit Nederland al deze reservering te maken? Dan weten ze zeker dat er eentje ligt. Of kan zo'n reservering alleen via een echte Apple Store?
  #50  
Oud 30-05-10, 21:16
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenjansen80 Bekijk bericht
Mijn schoonouders zijn op 5/6 juni in Santa Barbara. Ik heb hen al gevraagd om een iPad mee te nemen, maar is het dan mogelijk om vanuit Nederland al deze reservering te maken? Dan weten ze zeker dat er eentje ligt. Of kan zo'n reservering alleen via een echte Apple Store?
Née helaas kan je hem vanaf NL Niet online reserveren wellicht well handig om ze een USA apple account mee te geven
  #51  
Oud 03-06-10, 10:36
jeroenlaven90 jeroenlaven90 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar jeroenlaven90
Standaard

Ik heb geprobeerd de iPad te bestellen in de VS via zo'n bedrijf die dan een postbus voor je aanmaken, het enige wat je nodig hebt is een creditcard. Die had ik niet, dus voordat ik die ben gaan aanvragen heb ik nog even doorgezocht en toen vond ik dit.
  #52  
Oud 03-06-10, 12:21
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenlaven90 Bekijk bericht
Ik heb geprobeerd de iPad te bestellen in de VS via zo'n bedrijf die dan een postbus voor je aanmaken, het enige wat je nodig hebt is een creditcard. Die had ik niet, dus voordat ik die ben gaan aanvragen heb ik nog even doorgezocht en toen vond ik dit.
Ja leuk, een e-reader-maar da's geen ipad.....
  #53  
Oud 03-06-10, 12:26
jeroenlaven90 jeroenlaven90 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar jeroenlaven90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Ja leuk, een e-reader-maar da's geen ipad.....
Ze hebben hem er blijkbaar weer afgehaald.....
  #54  
Oud 06-06-10, 03:03
plindeman plindeman is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Elst GLD
Berichten: 26
Standaard

Mijne afgelopen zaterdag in de Apple store in Orlando gereserveerd en woensdag kon ik hem ophalen. Vrije voorraad was er niet. Reserveren kon overigens wel gewoon met m'n NL apple account.
  #55  
Oud 13-06-10, 22:29
jeroenjansen80 jeroenjansen80 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenjansen80 Bekijk bericht
Mijn schoonouders zijn op 5/6 juni in Santa Barbara. Ik heb hen al gevraagd om een iPad mee te nemen, maar is het dan mogelijk om vanuit Nederland al deze reservering te maken? Dan weten ze zeker dat er eentje ligt. Of kan zo'n reservering alleen via een echte Apple Store?
Om even het verhaal af te maken. In Santa Barbara waren geen iPad's. In Monterey wel, maar de Apple-store-medewerker heeft tegen mijn schoonvader een heel verhaal opgehouden over de garantie en iets over codes (geen idee waar die medewerker het over had). Per saldo heeft mijn schoonvader geen iPad meegenomen, helaas! Van de week maar eens kijken in Duitsland.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
usa Ipad 2 met 3G flabberfiets iPad algemeen 4 03-03-11 20:12
Huidige versie iphone 4 in USA piedp Koopinformatie USA 0 01-03-11 14:14
USA iPAD nickdw iPad algemeen 3 17-06-10 14:35
Ipad 3G USA eelco7011 iPad algemeen 5 16-06-10 16:34
Ervaring kopen iPad in USA pvanvugt Koopinformatie USA 4 08-06-10 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.