Huidige USA iPad voorraden. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 weken onderweg in California. Vorige week geen voorraad bij Apple store in Monterey en Apple store in San Francisco. Kon wel bestellen maar er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 weken onderweg in California. Vorige week geen voorraad bij Apple store in Monterey en Apple store in San Francisco. Kon wel bestellen maar er kon geen indicatie gegeven worden over levertijd. Morgen Las Vegas, nieuwe kansen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als je naar de apple store in the forum shops (caesars palace) gaat en hij is niet in voorraad, moet je hem gewoon bestellen en de dag erna heb je hem gewoon. was bij mij het geval en de verkoper zei me dat apple gewoon ELKE dag ipad's levert.
|
|
|||
|
|||
Ga vandaag m'n gereserveerde 32GB Wi-Fi iPad ophalen in de West 14th store (New York). Heb 'm daar maandag gereserveerd dus heeft 3 dagen geduurd. Curieus is dat dit de laatste store was waar ik er een heb gereserveerd. Heb dat zondag ook bij de West Side en 5th Av stores gedaan maar daar nog geen bericht van gekregen.
|
|
|||
|
|||
Orlando
Ook in Orlando 2 weken geleden op dinsdag ochtend besteld, en woensdag ochtend al aanwezig Wi-Fi 64.
|
|
|||
|
|||
Gisteren dus mijn Ipad 16GB Wi-Fi besteld bij The Forum Shops van Cesars Palace en vandaag opgehaald.Schrijf dit dus ook met mijn nieuwe aanwinst. Iedereen nog bedankt voor de tips.
|
|
||||
|
||||
Ben nu in NY, inderddad geen iPad te vinden. Ik heb er dan maar eentje besteld in de Apple store op 5th Av. Volgens de verkoper kon het van een week tot langer duren voor ie er was :-(
De volgende dag, precies 24u later een mailtje dat ie er was. Nu dus gelukkige eigenaar van een 16 Gb iPad Wi-Fi )))) groeten uit de Big Apple waar het 32 graden is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Inmiddels weer thuis aangekomen uit the usa met mn ipad. Ik heb hem in Santa barbara gekocht daar hadden ze de 16GB nog op voorraad.
verder heb ik hem wel 4 keer gereserveerd, duurde ongeveer 3 a 4 dagen voordat die ergens binnen was (ik was echter op rondreis dus elke dag ergens anders). Tip: in iedere apple store kan je ook een reservering doen met je NL apple account (reserveer hem bijvoorbeeld bij 2 verschillende store's met 2 accounts)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne afgelopen zaterdag in de Apple store in Orlando gereserveerd en woensdag kon ik hem ophalen. Vrije voorraad was er niet. Reserveren kon overigens wel gewoon met m'n NL apple account.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
usa Ipad 2 met 3G | flabberfiets | iPad algemeen | 4 | 03-03-11 21:12 |
Huidige versie iphone 4 in USA | piedp | Koopinformatie USA | 0 | 01-03-11 15:14 |
USA iPAD | nickdw | iPad algemeen | 3 | 17-06-10 15:35 |
Ipad 3G USA | eelco7011 | iPad algemeen | 5 | 16-06-10 17:34 |
Ervaring kopen iPad in USA | pvanvugt | Koopinformatie USA | 4 | 08-06-10 14:45 |
|
|