Save je SHSH file van je iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien de jailbreak er aan zit te komen hier een kleine beknopte handleiding hoe je je shsh file kan saven. Benodigdheden: - http://www.mediafire.com/file/jywkzw...aphore-222.zip - http://www.ftdichip.com/Resources/Utilities/usbview.zip ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Save je SHSH file van je iPad
Aangezien de jailbreak er aan zit te komen hier een kleine beknopte handleiding hoe je je shsh file kan saven.
Benodigdheden: - http://www.mediafire.com/file/jywkzw...aphore-222.zip - http://www.ftdichip.com/Resources/Utilities/usbview.zip - Uiteraard iTunes, liefst versie 9.1.0 (niet hoger ivm toekomstig JB)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
krijg het niet werkend met mijn iPhon 3GS 3.1.2
Citaat:
|
|||
|
|||
heeft iemand dit al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Omdat 3.1.2 niet meer officieel gesigned wordt.
Je kan later 3.1.3 upgraden (mits je iPhone neverlocked of simlock vrij is) jailbreaken met spirit en dan netjes je 3.1.3 blob opslaan zodat je altijd weer terug kan als apple weer snel een update geeft om de exploit te dichten. bijvoorbeeld als morgen de spirit jailbreak uitkomt en je hebt netjes je 3.2 blob iPad SHSH blob opgeslagen , en apple komt een dag later met een update, dan kan je als je perongeluk update gewoon weer terug naar 3.2 firmware. Maar heb je je blob niet opgeslagen en apple heeft z'n exploit gepatched dan wordt 3.2 niet meer gesigned en/of goedgekeurd en heb je de kans dat je weer maanden op een exploit/jailbreak moet wachten. dat is dus schijnbaar ook de reden waarom spirit nog niet uit is om zoveel mogelijk mensen de kans te geven om hun blob op te slaan succes ermee ps als ik het mis heb verbeter me gerust , maar volgens mij zit het zo een beetje in elkaar in lekentaal
|
|||
|
|||
bij cydia is de mijne volgens mij al wel geregistreerd of is dat iets anders??
|
|
||||
|
||||
Nee je kan de server van Cydia idd proberen. Van Apple krijg je de file niet meer van 3.1.2
|
|
|||
|
|||
als ie bij cydia opgeslagen hebt dan zou je als het goed is geen problemen hebben
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen opslaan bij Saurik(Cydia) en bij apple?
Hoop dat spirit vandaag uitkomt
|
||||
|
||||
Kijk eens in de Wiki, deze handleiding, en er wordt je vast veel duidelijk.
|
|||
|
|||
Ligt het aan mij of werken de download links voor Umbrella niet meer. Ik krijg op mediafire de melding dat de eigenaar het bestand op prive heeft gezet.
|
|
|||
|
|||
ik heb een vraag kan ik ook mijn shsh opslaan als ik al die jailbreak heb uitgevoerd. ik moet me namelijk nu toch niet druk maken want er is momenteel toch geen nieuwe firmware?
Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-05-10 om 12:11. |
|
||||
|
||||
Ja hoor, dat kan. Zorg dat je de ECID hebt en daarna deze invoeren in het programma UMbrella. Op het forum kan je daar meer info over vinden.
|
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat ik hier iets mis.
SHSH saven is toch alleen belangrijk voor de 3G versie van de iPad? |
|
|||
|
|||
tx @zebra007 nee je moet ook met je iPad Wi-Fi uitkijken want dit is voor als je zelf wilt downgraden naar een oude firmware omdat je DE nieuwe firmware bijv niks aan vind. dus in principe kan ik dus de jailbreak eerst uitvoeren en daarna mijn shsh backupen toch .
tx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: SHSH file on Saurik server?? | Almo | Jailbreak | 43 | 29-06-11 19:19 |
iPhone: Hulp bij herstellen na SHSH save Tiny Umbrella 4.1.11 | chinkeyeyez | Jailbreak | 5 | 22-10-10 14:42 |
iPhone: ECID SHSH op basis van wat 'on file'? | Bluprint | Jailbreak | 1 | 29-03-10 16:09 |
iPhone: SHSH file opgeslagen op de computer | marcelca | Jailbreak | 4 | 08-03-10 17:44 |
Save file | francebramie | iPhone Apps | 2 | 17-06-09 21:06 |
|
|