Iphone apps op iPad zonder pixel doubling discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmorgen een stukje gelezen dat er een mogelijkheid is(vb via DiskAid) om je iPhone apps ook t volledige scherm van je iPad te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone apps op iPad zonder pixel doubling
Ik heb vanmorgen een stukje gelezen dat er een mogelijkheid is(vb via DiskAid) om je iPhone apps ook t volledige scherm van je iPad te laten gebruiken.. Heeft iemand hier al ervaring mee? Heb t net geprobeerd maar t is mij helaas nog niet gelukt..
http://Www.appletips.nl/iphone-apps-...ixel-doubling/ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet alle apps ondersteunen "dynamic dimensions" zoals er in het artikel staat, van welke app heb jij de plist gewijzigd dan?
|
|||
|
|||
Heb er willekeurig een paar geprobeerd.. Maar als ik de info.plist open van welke app dan ook, is t iedere x dezelfde lijst met de aanpassingen die ik al heb gedaan.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flash op de iPad/iPhone ZONDER jailbreak :D | superfrits | iPad Apps | 18 | 16-12-10 23:15 |
Dode pixel iPad 3G 32 GB, garantie MediaMarkt | S¡mon | iPad algemeen | 12 | 09-10-10 21:12 |
iPad 'dode pixel'? | MikeMuppetshow | iPad algemeen | 28 | 03-09-10 20:21 |
Ipad dode pixel topic | bstruik | iPad algemeen | 17 | 21-08-10 16:38 |
|
|