Koppelen iPad met HTC Desire discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt mij niet om mijn iPad te koppelen via bleutooth met mijn HTC Desire. Ze 'zien' elkaar wel maar daarna wordt de verbinding verbroken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koppelen iPad met HTC Desire
Het lukt mij niet om mijn iPad te koppelen via bleutooth met mijn HTC Desire. Ze 'zien' elkaar wel maar daarna wordt de verbinding verbroken. Ik wil namelijk foto's van mijn Desire overzetten naar mijn iPad. Wie heeft er een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand???
|
|
|||
|
|||
Kan niet. De iPad zal nooit via Bluetooth met een andere foon dan de iPhone koppelen. Moet je via de computer doen. Of een echte telefoon (iPhone 4) kopen
|
|
|||
|
|||
Was ik al bang voor. Bijna alles wat ik heb is van Apple (pc, MacBook,iPad). Mooi spul maar alleen wat 'contactgestoord' als er andere systemen in het spel komen. Moet ik inderdaad de nieuwe iPhone maar bestellen Toch een stapje terug als telefoon Even serieus: de desire is een fantastische telefoon, zelfs beter dan de nieuwe iPone. Maar als je ook maar iets van Apple in je systeem hebt zitten kun je maar beter alles van Apple nemen.
|
|
||||
|
||||
Eventjes getest, mijn iPad < -- > iPhone kunnen elkaar niet vinden op bleutooth .. op zich wel een beetje raar ??
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik krijg mijn iPhone ook niet gekoppeld aan mijn iPad. Wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
Er zijn ook apps voor als je jailbreakt, de naam ontglipt me even.
|
|
|||
|
|||
Zonder jailbreak zal je dit nooit lukken. BT werkt dan wel med headsets of bijvoorbeeld toetsenbord maar niet met je telefoon........maakt niet uit of het een iphone is of een ander toestel......zonder JB geen BT connectivity.
|
|
|||
|
|||
Met mover kan je foto's via Wi-Fi van de iPhone naar de iPad vv versturen, is een gratis app en jailbreak is niet nodig.
Groet Paul |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik mail op dit moment mijn fotos door naar ipad via mijn desire en dwnl ze dan gewoon in mail, gaat goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 vs Htc Desire Hd | ankid | iPhone algemeen | 83 | 12-03-11 12:47 |
iPhone 4 vs HTC Desire? | Maaartenn | iPhone algemeen | 16 | 18-07-10 04:34 |
Htc desire | apotheosis | iPhone algemeen | 65 | 18-07-10 01:42 |
iPhone vs HTC Desire | Maaartenn | iPhone algemeen | 13 | 28-06-10 22:50 |
htc desire | bartvdvenne | Archief | 2 | 10-05-10 15:02 |
|
|