iPad synchroniseert niet met MobileMe Agenda discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren ben ook ik de trotse bezitter van een iPad 32GB WiFi. Echter heb ik een vervelend probleem. De iPad synchroniseert de agenda niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad synchroniseert niet met MobileMe Agenda
Sinds gisteren ben ook ik de trotse bezitter van een iPad 32GB Wi-Fi. Echter heb ik een vervelend probleem. De iPad synchroniseert de agenda niet met MobileMe. De rest van MobileMe werkt allemaal perfect, alleen de agenda synchroniseert hij niet. Als ik iets toevoeg op de iPhone komt dit meteen op m'n iMac te staan, alleen niet in de agenda van de iPad. Terwijl als ik een contact toevoeg op de iPad hij wel meteen overal staat.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Heb de account al een keer opnieuw ingesteld en het delen van de agenda uit en daarna weer aan gezet. Alleen dit helpt allemaal niet. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het werkt ondertussen allemaal weer! Ik had sinds een paar dagen de nieuwe Calender Beta van MobileMe. Dit heb ik nu uitgezet en alles werkt weer. Schijnbaar kan de iPad dus niet goed overweg met de nieuwe beta kalender.
|
|
|||
|
|||
Voor de Calendar Beta is inderdaad IOS4 vereist..
|
|
|||
|
|||
Er is wel een officiele manier om de iPad met Calendar Beta te laten werken. Het kan door een CalDav account aan te maken op de iPad. Instructies staan op de Apple site:
http://help.apple.com/mobileme/inter...tml#mmcc733205 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Was ook duidelijk aangegeven door Apple dat dit niet zou werken met de iPad. Dit is ook de reden waarom ik niet mee doe met de beta-versie. Er stond ook dat, wanneer de beta gedaan is, de ingevoerde gegevens verloren kunnen gaan Dus afblijven van die handel ...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het blijft natuurlijk wel een beta: er bestaat altijd de kans dat er iets fout gaat. Dus bij twijfel zeker niet doen. Mooi dat het gelukt is! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat betreft het verliezen van de gegevens viel het gelukkig mee. Ik had de beta pas een paar dagen en ik had vakantie dus zoveel had ik er niet bijgezet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda synchroniseert niet meer! | Warner27 | iTunes | 3 | 04-10-11 01:38 |
Agenda synchroniseert niet meer met outlook | lineke | iPhone Apps | 0 | 14-10-10 23:05 |
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 | miltonvv | iTunes | 17 | 28-04-10 21:45 |
Agenda synchroniseert niet | Casper M | iPhone algemeen | 4 | 15-12-09 08:34 |
|
|