Ghosting van het iPad scherm? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje. Ik heb een kleine week men iPad. Erg blij ermee enz... Maar wat mij op valt is dit: als ik door het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ghosting van het iPad scherm?
Even een vraagje. Ik heb een kleine week men iPad. Erg blij ermee enz... Maar wat mij op valt is dit: als ik door het springbord heen ga of door tekst scroll dat er een soort ghosting is. Is dit normaal op elke iPad of is die van mij defect? Hoor graag jullie reactie
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort ook een iPad en dit viel mij ook op, iemand een antwoord?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Aanraakgevoeligheid van het scherm neemt af | Fred. | Archief | 1 | 13-02-10 00:24 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|