iPad laten vallen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb pas mijn iPad laten vallen, op een tegelvloer!!! Ik schrok me het apelazerus toen de iPad uit mijn handen gleed. Ik probeerde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad laten vallen
Hallo, ik heb pas mijn iPad laten vallen, op een tegelvloer!!! Ik schrok me het apelazerus toen de iPad uit mijn handen gleed. Ik probeerde de iPad nog te vangen maar het mocht niet baten.
Het ding viel op de zijkant en stuiterde nog een keer rond. Ik dacht dat het hele scherm kapot zou zijn. In eerste instantie leek hij niet eens beschadigd maar bij nadere inspectie zag ik dat ter hoogte van de speaker een lichte vervorming in het aluminium. Eigenlijk mazzel dat dat de enige schade was. Nu een Belkin grip vue (doorzichtige siliconenhoes) besteld voor extra grip en bescherming. Ik denk niet dat ik nog een keer zoveel geluk heb. Nog iemand die zijn iPad heeft laten vallen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mijn ipad is ook al gevallen, niet van grote hoogte, maar ook juist op de hoek van de ipad, heb nu ook een tikje in het aluminium maar het valt eigenlijk nog goed mee
mijn hart stond ook even stil op dat moment |
|
|||
|
|||
Ohhh dat is de nachtmerrie van ieder ipadder hah. Gelukkig is het allemaal nog al meegevallen.. Ik had het wel met mijn nieuwe iPhone die ging van bovenaf de trap stuiterend naar beneden... Ik heb nu een hoes van Sena voor de iPad die bevalt prima..
|
|
|||
|
|||
Laten vallen op laminaat, niks aan de hand.
|
|
||||
|
||||
Laten vallen!? Je gooit je vriendin toch ook niet tegen de grond ;-)
|
|
|||
|
|||
Inmiddels de iPad belkin grip vue binnengekregen, is een doorzichtige siliconenhoes die ook veel meer grip geeft, hopelijk glipt de iPad niet meer uit mijn handen.
Chaser, laat je vriendin maar niet horen dat je haar met je iPad vergelijkt. |
|
|||
|
|||
De mijne is gisteren ook uit m'n handen gefloept. En ook ik schrok me het apelazarus. Gelukkig geen schade.
|
|||
|
|||
Nog nooit laten vallen. Mn iphone wel, van anderhalf meter op beton...barstje bij home knop en krassen op de metalen rand, maar niks op scherm of functionaliteit. Heb geluk gehad
|
|
|||
|
|||
bij mijn ipad is de dock connector plaats wat ingedeukt maar alles doet het gelukkig nog
|
|
||||
|
||||
@maartenotto; Uit je handen gefloept? Je vriendin of erger nog je iPad?
_______________________________________________________________________ 27 inch iMac, i7-2.93Mhz, 16GB, 1TB HD, 256GB SSD, iPad 64GB 3G, iPhone 4 32GB. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPad gelukkig nog niet laten vallen, maar wel eens mijn iPhone 3GS laten vallen van boven uit de goliath na sluitingstijd daarnaartoe gegaan, hebben ze hem gevonden en er zat zelfs geen krasje op! Best raar, maar wel geluk haha
|
|
|||
|
|||
en wat is de goliath ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dubbel mazzel, dat je je iPhone terug gevonden hebt en ook nog onbeschadigd!
|
|
|||
|
|||
Pfoeh flink geluk dus was je aant filmen of aant gamen
|
|
|||
|
|||
Niets Ik had hem in men binnenzak en toen het karretje naar beneden ging, gleedt ie eruit, kutbinnenzakken die open zijn
|
|
|||
|
|||
Hehe ik heb hem in de efteling gebruikt in mn handen om te filmen, gelukkig is de mijne niet gevallen. YouTube - Chaîne de borgqueenx zie je ze.
Na het filmen gaat hij mn spijkerbroekzak in, zit hij altijd wel strak |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 3G wel 1000x laten vallen in dronken buien maar doet het tot op de dag van vandaag prima, heb nu een iphone 4 die ziet er wel wat minder sterk uit dus die probeer ik goed vast te houden
|
|
|||
|
|||
Mijn vrouw laat gewoon WEL mijn ipad vallen, en nu heb ik een scheur in mn display.
Wie heeft er ervaring met reparatie, en waar laat ik dit het beste doen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laten vallen | patje26 | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 21:08 |
iPhone laten vallen :@ | ivoborkus | iPhone algemeen | 29 | 24-03-10 21:37 |
Iphone laten vallen | tomb3 | iPhone algemeen | 7 | 31-10-09 21:35 |
Auw! iPhone laten vallen! | apoZ | iPhone algemeen | 77 | 17-06-09 18:09 |
iphone laten vallen | robinvel | iPhone algemeen | 5 | 15-06-08 15:33 |
|
|