//

Vertel me eens...

Vertel me eens... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe gebruik jij hem voor je schoolwerk? Ben wel beniewd want wie weet kan mijn dochter hem ook voor school gebruiken. Alhoewel....dan kan ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-10-10, 21:57
iheijnekamp iheijnekamp is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 47
Standaard

Hoe gebruik jij hem voor je schoolwerk? Ben wel beniewd want wie weet kan mijn dochter hem ook voor school gebruiken. Alhoewel....dan kan ik hem niet vasthouden ;-)


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jk89 Bekijk bericht
Hij heeft mijn laptop vervangen die ik voor school gebruik. Deze ga ik ook verkopen. Ik heb een desktop pc waar ik muziek op heb met iTunes om men iPad mee te synchroniseren.

Ik ga er mee naar bed en sta er mee op. Ik doe mijn schoolwerk erop en het trekt ook best wel veel bekijks op school iedereen wil er ook even mee werken.

Kortom. Hij is bij mij niet meer weg te denken!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-10-10, 07:54
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Ik gebruik de iPad dagelijks met veel plezier, internetten en email lezen zijn de belangrijkste bezigheden, zowel thuis als onderweg (3G). Daarnaast af en toe een game of een serieuze applicatie. Voor mij is de iPad zijn geld dubbel en dwars waard, een fantastische gadget.
  #23  
Oud 29-10-10, 13:45
jk89 jk89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iheijnekamp Bekijk bericht
Hoe gebruik jij hem voor je schoolwerk? Ben wel beniewd want wie weet kan mijn dochter hem ook voor school gebruiken. Alhoewel....dan kan ik hem niet vasthouden ;-)

Uhm..alles ik studeer HBO. Hierbij maken we veel gebruik van mail en alles gaat via het digitale (blackboard). De iPad doet alles perfect. Pages gebruik ik het meest. Maar numbers en keynote zal ik binnenkort ook gebruiken. Wanneer iets niet op de iPad kan gebruik ik de pc's die aanwezig zijn op school. Maar dat komt 5% voor denk ik. Een nadeel is wel dat sommige tekstbestanden getypt met pages door Windows gebruikers een beetje verspringen. Maar als je handig bent is dat binnen no time veranderd.

Ik haal binnenkort wel even een wireless toetsenbordje iets beter typen voor lange verslagen maar ik wil niet meer anders.

En wacht nog wel op ios 4.2. Multitasken is nu nog niet aanwezig. Dit mis ik nu wel een beetje maar het duurt niet lang meer.

Hopende genoeg informatie verstrekt te hebben

Mvg

Ps. En je maakt wel de blits als je zo'n iPad op school uit je tas trekt! Bij mij wil iedereen hem even 'vasthouden' alsof het een baby is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stel jezelf eens voor!! Ravens Stel jezelf voor 1943 10-03-24 10:13
Doe dit maar eens na..... Yzord Chat en geruchten 7 20-04-10 23:01
Bekijk 1.1.1 eens van de zonnige kant... Freek Archief 4 31-07-08 13:32
eens iets anders over dollars dennis9920 Chat en geruchten 6 06-05-08 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.