Ipad 2 ook retour - nummer 3 op komst ... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Jajabd is niet de enige geweest met een volautomatische iPad. Mijn 2 weken oude exemplaar sloeg tijdens een oplaadsessie volkomen op hol - van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Jajabd is niet de enige geweest met een volautomatische iPad. Mijn 2 weken oude exemplaar sloeg tijdens een oplaadsessie volkomen op hol - van alles werd geopend; safari werd opgestart, wikileaks kwam voorbij, emails werden verstuurd... etc. Het was echt alsof iemand op afstand de boel aan het hacken was. Toen ik probeerde Wi-Fi uit te zetten, kreeg ik een melding dat dit niet mogelijk was. Uiteindelijk de router van spanning gehaald. Even later wederom hetzelfde, terwijl de router uit stond. Volgens de klantenservice van apple was er sprake van een intern conflict - advies: via iTunes een herstelprocedure uitvoeren. Dit lijkt geholpen te hebben, al twijfel ik af-en-toe of de iPad 100% werkt. Besluit nu toch het apparaat te retourneren voor een ander exemplaar. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aha,
Jij hebt dus ook een unieke ervaring gehad De volautomatische, zelfdenkende iPad is dus niet uniek - er zijn er al minimaal 2. Jajabd |
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of je jezelf niet in problemen kunt brengen door de film naar YouTube te uploaden? Het is geen positieve reclame voor Apple. Tegenwoordig moet je uitkijken met al die dure advocaten.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik doe toch niets verkeerd? Ik laat enkel zien wat er met mijn iPad gebeurde ... Als je die lijn verder trekt, dan zou niemand nog iets negatief mogen melden over product xyz in enig openbaar "medium" zonder het risico te lopen daarvoor op één of andere wijze aangepakt te worden door de fabrikant? En zover zijn we in deze maatschappij nog niet denk ik ... Als het ooit zover zou komen, ocharme de "consument" Jajabd (met een uitstekend werkende iPad nummer 3) Fijne eindejaarsfeesten en een voorspoedig 2011 aan iedereen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volledig eens met jajabd en zal het niet nalaten zo'n gekke ervaring te delen. Dat doe ik als ervaren it'er omdat ik ondanks mijn jaren ervaring toch behoorlijk schrok.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maak je hier nu maar geen zorgen over, Steve Jobs is nog geen dictator van de westerse wereld. |
|
|||
|
|||
Uniek exemplaar ??
Moet je helaas teleurstellen... Ook ik heb een volautomatisch ipad 2. Komisch maar meestal bijzonder irritant. Heb zojuist de software hersteld op advies van apple-care. Hopen en bidden dat het hiermee verholpen is.
|
|
|||
|
|||
Vreemd meestal zijn alle producte van Apple puntgaaf,maarja je kan er later wel om lachen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone fabrieksinstelling voor retour | martjee | iPhone algemeen | 5 | 30-03-11 17:33 |
iPhone 4 retour naar de UK..hoe? | anandvr | iPhone algemeen | 0 | 07-08-10 16:18 |
|
|