Geluid VLC doet het nauwelijks discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik gebruik al enkele weken tevreden VLC. Het enige probleem dat ik af en toe tegenkom is het geluid van de avi files in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid VLC doet het nauwelijks
Hey,
Ik gebruik al enkele weken tevreden VLC. Het enige probleem dat ik af en toe tegenkom is het geluid van de avi files in VLC. De ene file doet het wel, de andere is heeeel zacht. Het gaat voornamelijk om het stemgeluid dat niet verstaanbaar is. Erg jammer, zeker als je er pas in de trein achter komt, haha. Waar kan het aan liggen? Gebruik iOS4.2.1, maar had het op iOS3 ook al. Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer! | EdoubleDee | iPhone algemeen | 23 | 03-07-13 18:23 |
Geluid doet het niet meer!!!! | bilende | iPhone algemeen | 27 | 11-04-12 21:11 |
speaker doet het nauwelijks of niet meer | free willy | iPhone algemeen | 4 | 23-09-10 23:22 |
Geluid doet het wel en niet | iMan | iPhone algemeen | 3 | 30-11-08 15:37 |
help! Me geluid doet het niet meer | Niekie | iPhone algemeen | 17 | 26-01-08 16:03 |
|
|