apple tv icm ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een paar vraagjes. Ik wil apple tv aanschaffen die ik dan icm met mijn Ipad wil gaan gebruiken. Hoe moet ik dat streamen zien. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
apple tv icm ipad
Even een paar vraagjes.
Ik wil apple tv aanschaffen die ik dan icm met mijn Ipad wil gaan gebruiken. Hoe moet ik dat streamen zien. Kan ik dit gewoon via mijn Samsung LED tv doen vanaf mijn Ipad? Dus ik zit op de bank en met de Ipad in mijn hand zie ik op de tv wat ik op de Ipad aan het doen ben? Ik kan dus bijv uitzendinggemist kijken, of RTL gemist? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja,ja en ja.
maar niet allebei tegelijkertijd. je krijgt een zwart scherm op je ipad, de film,foto, uitzending gemist gaat op je tv verder.
|
||||
|
||||
dat klinkt goed
dus je ipad blijft zwart en ik kijk op de tv wat ik aan doen ben dus je kan ook spelletjes doen, angry birds bijv hoe zit dat eigenlijk met je iphone werkt dat dan hetzelfde leuk facetimen ;-) |
|
||||
|
||||
Waarom wordt dat ding eigenlijk niet verkocht in NL?
|
|
||||
|
||||
Word wel in Nederland verkocht via Conrad.nl deze kost € 129,
Bestnr.: 413110 - 89 |
|
|||
|
|||
Op de Tweakers.net Pricewatch heb je meerdere aanbieders....!
|
|
||||
|
||||
maar niet officieel, waarom niet in de Apple store
En hoe werkt het met een Iphone die kan je er ook op aansluiten neem ik aan Zie je dan het beeld wat je op je phone hoort te zien, op de tv? |
|
||||
|
||||
Vooralsnog werkt airplay alleen nog maar met de foto, video en youtube app. De rest misschien met JB, maar zonder krijg ik Uitzending Gemist' niet op mijn Tv.
|
|
|||
|
|||
Ha,
Je scherm wordt niet zwart met foto's bekijken vanuit je bibliotheek en uitzending gemist werkt niet. Muziek gaat prima. Gaat supersnel en als je Apple tv aansluit met een goede optische kabel is het geluid prima te doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad icm tv | marrufin | iPad algemeen | 6 | 23-03-11 19:34 |
iPad icm TimeCapsule | Dennisbest1979 | iPad algemeen | 1 | 21-03-11 23:55 |
iPad icm KPN in buitenland | mvveelen | iPad algemeen | 2 | 15-03-11 08:04 |
iPad icm USB dongle | DaMeastro | iPad algemeen | 8 | 12-03-11 16:32 |
iPad icm. mediaspeler | Michill | iPad algemeen | 7 | 16-12-10 07:39 |
|
|