Preorderen...waar? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een ipad hebben op de release datum in nederland. Waar kan ik preorderen? Bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Preorderen...waar?
Ik wil een ipad hebben op de release datum in nederland.
Waar kan ik preorderen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op de releasedatum bij een Apple dealer.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
via twitter laat Icenter weten dat ze geen pre order aan nemen.
|
|
|||
|
|||
Gisteren besteld bij Dixons in de winkel. Je moet wel direct alles betalen.
|
|
|||
|
|||
Bij Switch (België) nemen ze pre-orders aan maar ik ga er niet reserveren omdat ik denk dat ze een te kort gaan hebben op de release.
Bij Fnac nemen (nog) geen pre-orders aan. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kunt hem toch ook online pre-orderen??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat ik heb begrepen kan je de iPad 2 bij Apple niet pre-orderen. Welke tactiek andere winkels er op na houden is natuurlijk per winkel
|
|||
|
|||
Of via Evan vanuit de US halen ....
|
|
||||
|
||||
Geen enkele iCentre shop lijkt nog ook maar iets te doen met iPad 2 reserveringen. iFactors weet ik nog niet. Waarschijnlijk weten we meer als we nog een week te gaan hebben.
|
|
|||
|
|||
Als apple geen reserveringen doet....is het dan een kwestie van orderen op precies de nacht 24-25 maart?(op apple.nl) En dan hopen dat je de eerste bent?
Of hoe ging dat vorige keer? |
|
||||
|
||||
Dit zou ik ook wel willen weten.. Anders moet ik die dagen alle winkels af =/
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne gewoon kunnen reserveren bij de officiele Apple reseller hier in de stad. Moest wel 50 euro aanbetalen maar dat valt nog te overzien.
Wellicht een optie om een aantal resellers bij jou in de buurt te bellen om te kijken of zij pre-orders aannemen? |
|
|||
|
|||
Dat al gedaan maar ik kan daar niet 1 2 3 naartoe... Dan moet ik 2 keer 50 minuten rijden...een keer om alleen 50 euro te geven voor niets.
Ik hoop dat ik dan gewoon de eerste kan zijn bij apple zelf. |
|
|||
|
|||
De mijne vandaag ook ge-preorderd bij de Dixons, betaalde wel 30,- meer dan de normale verkoopprijs maar dat vind ik geen probleem. Je kunt hem reserveren maar je kunt hem ook meteen betalen (dan krijg je voorrang op degenen die hem gereserveerd hadden en niet betaald hadden).
|
|||
|
|||
Dat is vreemd. Ik heb het gewone bedrag betaald. Ik zou het toch even navragen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar of niet waar | mulderslag | Archief | 2 | 22-02-10 09:42 |
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet | LuigiStyla | Koopinformatie Nederland | 75 | 19-06-09 17:25 |
Waar? | ZoDra | Koopinformatie Nederland | 7 | 04-07-08 18:58 |
Waar? | Sparke91 | Koopinformatie Nederland | 5 | 17-03-08 11:36 |
|
|