ipad upraden naar 4.2.1 ipv 4.3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe ipad gekregen vanuit apple omdat mijn ooude defect was, echter hj is uitgeleverd met 3.2.2 maar ik wil hem upgraden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad upraden naar 4.2.1 ipv 4.3
Ik heb vandaag een nieuwe ipad gekregen vanuit apple omdat mijn ooude defect was, echter hj is uitgeleverd met 3.2.2 maar ik wil hem upgraden naar 4.2.1 ipv 4.3.
Weet iemand hoe dat moet want als ik itunes opstart geef hij gelijk aan upgraden naar 4.3 en ik kan dus niet naar 4.2.1 weet iemand of dit moeglijk is en hoe ? dank je richard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas, aangezien het een nieuwe is heb je dus geen SHSH blobs voor 4.2.1 en moet je wel naar 4.3:
Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl Tenzij je wacht op deze tool (als die nog komt): iH8sn0w bevestigt komst SHSH Blobs Extractor (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toch overstap naar Tmobile ipv Vodafone | lions90 | Odido (T-Mobile) | 9 | 10-04-11 09:44 |
iPhone: 4.0 upgraden naar 4.0.1 ipv 4.0.2 | c0n3 | Jailbreak | 6 | 06-09-10 18:27 |
Upgrade naar iOS 4 ipv 4.0.2 | ggrassi | iPhone Apps | 7 | 27-08-10 11:52 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Sms naar vaste lijn ipv een mobiel nummer | vuurvreter | iPhone algemeen | 4 | 02-12-09 07:41 |
|
|