Ik heb 'm de Ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ruim een uur geleden de Ipad 2 gekocht. Ben op dit moment in de USA voor een fijne skivakantie. Ze hadden er 10 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm de Ipad 2
Ik heb ruim een uur geleden de Ipad 2 gekocht. Ben op dit moment in de USA voor een fijne skivakantie. Ze hadden er 10 ontvangen (5 van 64Gb en 5 van 16Gb). Allemaal zwarte uitvoeringen. Ze hadden geen 3G versies. Wel vreemd. Ook de covers zijn nog niet te koop. Ik was nr. 9 in de rij en de 16Gb was nog beschikbaar.
Ben nu Itunes aan het updaten. Hij is echt gaaf en dun. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kun je kijken of op je op de ipad 2 met facebook eggbudies en andere games kan spelen
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd!
Super zeg! Ik ga in juni naar de USA en overweeg ook om hem daar te kopen. Geniet er van en van je vakantie (of is het werk?)
|
|
|||
|
|||
Wat is je indruk dan? Bevalt je de iPad 2? Lijkt me leuk zo'n ding voor in het vliegtuig, alleen heb ik al een goeie Android smartphone die ik net een update naar Android 2.3 gegeven heb.
|
|
||||
|
||||
die ski's kunnen nu dus wel ingepakt worden
|
|
|||
|
|||
Had je al een iPad 1? Is het de upgrade waard?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat maakt dat je denkt dat de iPad 2 dit wel kan als de 1 dat (blijkbaar?) niet kan? Verschil in hoe iOS met flash e.d. omgaat lijkt me niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik volg dat zo niet. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe bevalt hij tot nu toe..nieuwsgierig naar de bevindingen tot nu toe. en eventueel verschil in gebruik met de eerste iPad als je die in bezit hebt.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kortom, wat daar 499 dollar is maken ze hier 499 euro. De dollar is tegenwoordig rond de 0,72 eurocent dus je bent flink goedkoper uit ja.
|
||||
|
||||
Hij is mooi he ;-)
Zit nu ook in de states en sinds 11 maart heb ik er nu ook eentje. Top apparaat. Stonden belachelijk lange rijen bij het aankomen maar het was het wachten waard! Have fun with it
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airstream ipad en zeppelin komt niet meer in beeld nu ik apple tv heb aangesloten | Robvenlo | iPad algemeen | 0 | 08-05-11 11:22 |
Welke Ipad heb jij? | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 357 | 22-01-11 01:07 |
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) | arashrsf | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-07-10 18:21 |
23 juli verkoop iPad NL store, welke software heb jij? | MichaelJ | iPad algemeen | 11 | 23-07-10 21:45 |
Welke ipad heb jij? | Guest-20190430163756 | Archief | 1 | 28-04-10 14:54 |
|
|