Presenteren via de Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag op het promotiefilmpje van de iPad 2 dat je met een hdmi connector de iPad met je flatscreen tv kan verbinden en op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Presenteren via de Ipad
Ik zag op het promotiefilmpje van de iPad 2 dat je met een hdmi connector de iPad met je flatscreen tv kan verbinden en op deze manier ook kan presenteren. Is dit ook mogelijk voor de IPad 1?
Ik vroeg mij ook af of het mogelijk is presentaties te streamen naar een beamer of een groot lcd schérm? Tevens vraag ik me af of er een mogelijkheid is jou iPad scherm te delen met een andere persoon. Bijvoorbeeld net als in Netmeeting. Bijvoorbeeld ik presenteer iets op mijn iPad scherm en jij ziet het op jou iPad scherm. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Allebei getest, fijne apparaten! Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's presenteren op iPad | HarryK | Muziek, foto & video | 2 | 27-03-11 00:18 |
Presenteren met Keynote voor de iPad | nop | iPad algemeen | 1 | 04-10-10 11:27 |
App gezocht: iphone op de PC presenteren | peslag | iPhone Apps | 3 | 07-04-09 15:25 |
|
|